Friday, June 27, 2008

aku sakit hati


aku disebelah kak su..aku yg mn? sah2 yg cam kucing tgk cicak tu..motif gambo 2? wakakakakakaka
yer..aku sakit hati..knp aku sakit hati?

sebab penyakit yg aku cr sdr...

2-3 menjak ni aku asyik2 nak bergaduh ngan sumebende kat sini

bende ye tuan-puan, bkn manusia

citernya...semlm sume pc kat sini buat hal

blank..x kuar ape..dah le ms 2 aku nak bukak kedai dah..tetb tgk sume pc x msk sistem

sggh hampeh!!!

cek2..rpnyer handy cafe buat hal

avast detact bende alah 2 sbg virus..x heran la..gn bende free ni sah2 ade risiko

dia ade iklan kan..so.segala pop up n cookies tu dikira virus olh antivirus seko ni

x psl aku buat ala2 manual smlm...kelangkabut gile..dah lama x buat ala2 zmn tuk kaduk tu

so hr ni..aku buang avast..msk handy cafe..mampus pas ni pc2 aku demam,,xde antivirus kat dlm



so hr ni...demam memblog aku x hbs lagi..pg2 wa sdh bgn..kes x lena tido..terjaga tiap jam..kes nyer..laki aku 2 duk on the way ke redang..selain risau..harus aku jeles sbb x dpt berpoya2 bersama2..tmbh2 org yg penah dia terjatuh cinta ade skali..harus aku jd nenek sibuk di situ..mn tau karang cinta berputik kembali..huhuhuhu (sambil jeling2 kat abg...ade hati lagi ke?hikhikhikhik)

pkl 615..mata aku sdh x bole lelap..g mandi..time 2 lak,,tetb aku terpkr psl alarm aku yg x berbunyik..yer la sepatutnyer bun yik kul 630..aku dah bgn awl kan..

so ingat nak buat entry psl alarm aku..muhahahaha..gedik? yer mmg aku gedik..alarm aku spesel skit..rsnya kwn2 aku yg penah aku tumpang rmh diaorg ketika aku merayap2 kat kl nun tahu alarm aku lain dr yg lain...tp sbb lain 2 la aku cpt bgn tau

aku rekod suara tambii aku nyanyi..muhahaha..laki aku 2 satu hal suke menyakitkan tinge aku setiap hr..dia suke tipon aku semata2 utk menyanyi! kejadah kan...dia x th tinge bini dia menanah dgr suara sumbang x hingat 2 (huhuhuhuhu ampunnnn!!!!) tp aku sbg makwe mii tali, harus tadah telinga hikhikhik..(tp don wori syg...suara abg tetap tip top) n aku th kebanyakan lagu yg dia sumbangkan ade maksudnya...

so lagu 2 aku x th tajuk ape...tp lagu melayu lm..n penyanyinyer lelaki bersuara kecik...adusss rsnya sume org penah dgr lagu 2..mmg kelako suara dia..ala2 beegees nyanyi lagu saturday night fever..n en mohd hezrein amat suke la menambah jahanamkan itu lagu

disebabkan terjahanamnyer lagu itu di mulut mr tambii..n aku lak buat alarm..harus aku terbgn awl setiap pg..dia start bukak suara aku dah terbgn,,see betapa berkesannyer keterjahanam yg telah mr tambii ku buat..hikhikhik

n sbnrnyer aku nak mskkan lagu 2 dlm ni..spy korang percaya ape aku kt...mslhnyer lagu 2 format amr...nak msk dlm ni harus format2 standard..aku ni duk cr convert dia..stiap kali aku convert suara x kuar..sggh kambing kan..

n disebabkan itu aku terpaksa menyambarkan hati aku..n buat entry tanpa emosi terlampau sbb krn emosi terlampau itu nntlah blog aku jahanam..muhahaha

yer kak su..aku sdh msk entry br..puas ati ko?


penambahan- aku dah jmp tajuk lagu 2...td cal mr tambii dia n 2 lg geng mangkuk duk perah otak pkr ape tajuk lagu..walaupun ni versi penyanyi asal...tp gunekan imiginasi korang utk membayangkan betapa truk lagu ni tlh dirosakkan olh mr tambi..pencemaran lagu btl

No comments: