Friday, August 1, 2008

aku x nak keje lagi-bole tak?

aku serius hr ni..sesape nmpk aku senyum? x nmpk kan? so aku serius..

bole tak kalo aku x nak keje lagi? agak2nyer kalo aku x keje mampu tak aku nak mkn nasik hr2 dgn lauk pauk 2-3 macam?

agaknyer bole tak aku nak ddk melepak depan tv 24 jam, penat duk dpn tv..aku bertenet..download movie, lagu2 aku nak, smbl nyebuk ke sn sini..mata aku penat..tido

bole tak aku nak g jenjln mn2 aku suke, tgk movie2 baru kuar wayang, pas2 g mkn tmpt best2

bole tak aku beli ape je bende aku nak?

aku dah penat arr buat keje ni..penat

td aku dah hmpr2 nak melelh air mata dpn bdk2 ni..rs cam nak herdik2 bdk2 ni..ko tau nak cpt je kan..ko ingat aku sotong??

dah plan..kalo air mata aku kuar..nak tngkp gambo..anto mms kat tambii..bg bukti aku x nangis..muhahahaha..aku gedik..so ape mslhnyer?

tp aku x nangis..ceh!!plan tdk menjadi..so terpaksa truskan keje..huhuhuu

aku tau..aku xleh merungut..sbbnyer aku yg jenis x dgr kata..bega..so utk survival dgn penyakit bega aku ni..harus aku keras hati kan

abang

ape kata la kan..kita jual je rmh 2..so bln2 abg x yah byr segedabak

ape kata kita buat khemah je kat tmpt keje abg 2...so jimat duit minyak

ape kata kita mkn nasik..seminggu skali...beras mahal..so kita mkn biskut 2 kpg sarapan, 2 keping lunch, 2 kpg mlm

hr ahad br mkn nasik ngan ikan bilis

duit2 utk berjimat 2..kita simpan dlm peti besi..ckp 10 thn...kita pindah indon..jd org kaya..

bernas x cadangan za?

chaiyook2...aku xkan give up

aku suke ape aku buat skrg...n aku ade plan utk lbh dr yg aku ade skrg..

doa2kan aku..

1 comment:

SueGinola said...

Amin..ya rabbalalamin...