Saturday, July 12, 2008

saya sangat sengal

aku tgh menaip entry ini menggunekan laptop en asyam ayub..sori arrr..td cr bade nyer borang ptptpu..ambik can taip skittttt je...

disebabkan aku slalu msk tmpt kejadah ni melalui pc aku sdr kat kedai..harus aku lp aku nyer id..aku nyer gmail benornyer...dah slalu 2..taip je T..trus kuar email aku..klik je..hr ni x..puas aku cb2 nm2 yg berkaitan..tabtibau_go2heaven,tabtibaugo2heaven,tabtibaugo2hell (pepaham saje la sape yg ku maksudkan..kuikuikui)tabtibaugo2cinema (smbl jeling2 kat tambii)-sume x leh yer...sggh HAMPEHHHH!!!..aku rs aku cm gune 2 je email...tak tabtibau_go2heaven(ni rsnyer utk akaun yahoo) @tabtibaugo2heaven (gmail)..5 kali cb x gak lps..

utk kali keenam..sblm aku hempas laptop ni..iskh..xdak ehhh..mana ada..lakonan semata2 (aku tahu en asyam & pn ayu penah meninjau blog aku..kang dia bc..harus aku diblack list sbg peminjam laptop ni..ampunnnnn) aku tmbh kat belakang 2..com..baru leh msk

2 je sbbnyer?!! 2 je sbb knp aku x leh msk dr td?! sbb x leh com blkg aku direject?! main kotoq sggh!! apa hang ingat bsr sgt perkataan COM 2 kat aku..cehhh kiji!!nsb laptop pinjam..kalo x....hihihihihi..dak ehhhhh...aku x buat punyerrrr

benornyer cm nak habaq..aku nak g kl hr ni...yihaaaaa!!!sy sgt teruja...kak mid..sila tgg saya di dpn pintu..mr tambii..sila sediakan duit seckpnyer utk penternak cacing yg berjaya ini...

tata..wa mau siap!!

2 comments:

Anonymous said...

sedara,
best ke turun kl?dating ek..bahagia ekk..

zaifariza said...

best bebenor...dpt main buaian 2 jam
dpt tgk hancock yg x brp best
dpt mkn dgn pirhana..
muhahahaha