Saturday, July 19, 2008

tikus membaiki labu?, tidak lagiii!!-edisi bangga diri

fahami tajuk diatas dengan betul...kalo rs nak termuntah sila abaikan entry ini..aku xnak seko2 letak komen mengarut..muhahahahaha


ingat aku tulis pasal aku baiki mesin yg akhirnyer jd cam tikus baiki labu? (aku x phm btl, pesal x tukar-tikus membaiki keju? aku tgk jerry 2 asyik cr cheese je) yer adik2..hr ni akak ko nak membangga kan diri dia kejap ats kejayaan dia membaiki labunyer yg sebsr badak..








ini mesin sy yg sudah rosak..cb tanya sape yg jahanamkan...haa tanya dlm hati n jwp sdr...aku x hingin jwpkan..

mslhnyer sama gak..ade itam2 kat tepi 2..hr 2 mesin sharap kan..yg ni mesin canon aku..sian ngan mesin aku ni..keje keras,,dah dia je yg singel mingel buat keje..satu lagi nazak..hr2 aku bantai dia je..aku dah kuarkan conbtainer utk toner n roller dia..2 yg cam bogel...2 hr sblm 2 aku dah tgk en asyam ayub btlkan..yg ni tgk start dr mula smp last..bkn yg mcm hr 2..aku tinjau2 skit2 je..last2 bila nak membetulkan..jd pulak terjahamkan..smp skrg x leh pakai lagi..hihihi (see. sm x aku ngan paklah? sila undi saya yer)






ade satu besi dlm bende ni..besi megnetik..haaa 2 le yg perlu aku kemaskan..kene bukak dulu kejadah ni









ni le bende 2...lihat ade hitam2 kan...haaa..perlu kita gosok2 bg dia licin kembali yer..dah kemas yg ni..kene kemaskan waste container kat blkg bende alah 2..smbl gosok segala daki hitam kat situ..amat manja ini mesin..alooo..aku kalo kotoq2 pon mandi sdr tau..xde nyer aku nak srh tambii aku mandikan..ceh!!!




sudah dipasang balik..harap2 jdlaaaa



sebelum selepas
ok..sesape yg dah bc entry ni (aku dah pesan..analisa dulu tajuk aku sblm truskan pembacaan..)so, kalo dah baca 2..sila letak pujian2 bernas korang kat bhgn komen yer
sblm korang nak kutuk aku..harus diingat..ilmu menyantau org aku dah smp pangkat tali pinggang merah..satu takuk lagi nak lulus..soo..pikir2kan lahh

2 comments:

MiD \(^0 0^)/ said...

ceh..dah berthn2 operate mesin tuh baru skrg ko pandai yer..aku sgt terharu..
itu sahaja puji2an dari aku..
muhahaha

zaifariza said...

kedekut
kehun
kecok
sah besok santau aku samapai!!