Thursday, July 10, 2008

tikus membaiki labu?

aku benci arrr..asal diorg gunekan tikus kat peribahasa 2..x gemor teman mendengornyer...tp terpkaksa gak aku gune

aku asyik ckp bz kan skrg..yer..aku mmg amat bz..sebabnyer?


selain dr cc ni..aku buat gak photostat kecil kecilan..x bnyk pon mesinyer..ade 2 je...yer la..aku sorang je kat sini..kang buat besar2 x larat makcik





ni ant bende yg aku kejakan..yg dlm plastik yg dah siap..td ade 5 plastik bsr2 gi2..dah diambik tuannyer..yg kat rak 2..yg x siap lagi..ade dlm 7 buku yg tebal2 x hingat..nak 3-5 copy..belah atas 2 yg dah siap..budak uniten dah msk studi blk..harus aku bz skit time gini





yg ni aku tgh kejekan smbl taip entry ni..nak 3 copy..hr isnin ni nak..sbbkan aku nak ttp sabtu ahad ni..(nak mengular ke kl) harus buat cpt..nnt x siap..smbl mesin jalan smbl aku taip entry skit2
alkisahnyer...mesin aku satu dah rosak..baru je jap td..amat hangin ok!! tgh aku bz tb2 dia meragam..waaaa..aku bnyk keje syg..ko nak rosak pon leh x kendian2..aku nak keja dateline ni (cam pelik bunyiknyer)



tgk...tepi dia amat buruk kan...skit jiwa aku..pesal le ko meragam time ni..xper2..tarik napas..embus..tarik embusss..pushhhh!!
nak tgg org dtg btlkan..tah bila la..so aku rs better aku buat sdr...aku punyer pesen..try n error..buat bnyk kali smp dpt..




yer ank2..ini sebahgian dr dalaman sebuah mesin photostat jenama sharp...yg itam putih 2 container utk toner...cikgu nak bukak roller dlm ni


inilah roller...nmpk yg itam2 tu..haa bende 2 le yg merosakkan kertas aku..harus dicuci..td aku dah nmpk en asyam ayub aka abg ipar aku duk bukak bende ni..so meh kita cuba


ini pon kene cuci

tadaaa...sdh cuci maaa..bole psg


percubaan pertama...ceh..xde beza ponnnn
disebabkan tdk berjaya..maka harus kita godek lagi

aku bukak roller 2 dr pasungnyer...haa meh ko..aku cuci bersih2



see..cubaan kedua..gagal!!!



aku x mati akal lagi..aku axecute lak roller 2


xde kesan gak..mula la aku rs nak memaki ni!!!
disebabkan makin truk aku tgk itam 2..n disbbkan keje aku msh bnyk yg x hbs...aku rs baik aku serahkan mesin ni kepada yg pakar..tmbh2 aku dah dgr krak kruk dlm mesin ni...hasil dr pembaikan yg aku buat..
moralnyer disini..nak btl bior ade ilmu..kalo x nnt jd cam aku..huhuhu

tgk tgn aku...cam keje kontrek..hasil dr membaiki labu ku
hammmpeh!!!

No comments: