Thursday, September 25, 2008

korang dah cuti ke weiii!!!



sudah start cuti ke korang?
aku cuti start sabtu kot..bunyik cam org mkn gaji kan..muhahahaha
sesape dah nak start cuti tu
aku nak ucap slamat hari raya..maaf segala salah silap aku kat korang
aku pon manusia biasa..selalu kali buat jahat..huwahuwahuwah
serius wei..aku mintak maaf. mintak ampun
dr ujung rambut, berenti jap kat tgn (sesape nak bg duit raya tu..tgn aku sentiasa terulur) baru smp kat kaki
raya dtg rmh aku..aku pon x tau smp bila aku kat kg..so sblm dtg, cal aku dulu yer





rasa cam kejap je pose kan?
xcited nak raya ek? aku je xde hati nak raya..hihihihi
bnyk sgt dugaan ramadhan kali ni..
sabar2..tu maknenya ramadhan..sabar
paling sayang impian aku nak khatam bulan pose ni, x tercapai
terawih pon bnyk sgt lubangnyer..
so pasni..kalo nak truskan operasi jual kuih time raya aku, kene buat awl2..jgn kelang kabut buat time pose..org lain kejar ibadat pose..aku kejar dateline nak anto kuih..spoil sggh

harap2 raya ni mak aku sihat
smlm g cek kat klinik sendayan
dr kata ubat mak aku tu kuat sgt..2 yg mak aku jap ok jap lembik
dia tangkap pinggang
hr ni nak cek darah lak
hopefully xde ape2

ooo semalam bizday mijun korang
sesape yg nak wish tu g la wish..hepi2kan hati org..hihihi
aku dah wish dia pg semalam
sesape teringat air tgn mijun 2..haaa g le msg dia

mid, aku dah beli stairway to heaven
criter yg ko promote kat aku tu..promote nyer dah mkn 3-4 tahun..baru mgg lps aku order ngan sha
semalam sha anta..rm 16 hinggit..ok le 2..nak beli ori, xde seratus jgn nak jengah muke kat kedai video 2
pasni aku nak usha coffee prince kat sha..ade stok katanyer..tp lps raya

keje aku asyik le kumpul cd & movie..tgk nyer idok
sok mati..aku leh wasiat cd ngan movie2 yg aku download je
reta xde..
aku nak tgk i am sam hari ni..dah lama download tp br plan nak tgk hr ni..kalo x ramai customer..leh la mengular jap..bdk2 dah start cuti ni
oo ade 1 assg x siap..mau mr asyam terajang aku kalo x siap bende alah 2

selamat hari raya sume..maaf zahir batin yer

4 comments:

mast said...

Sama2 lah yer
Datang KL ni jenguk2lah aku
Aku tak balik raya wehhhh

SueGinola said...

Selamat Hari Raya..
Maap Zahir n Batin..
Tahun ni tak dapek la nak bagi duit raye weh...bonus dh masuk dlm budget roadtax insurans...nasibla kan..
Zero-zero ye..
Kalo org terlaser byk tu..kira burn la ek..biasele..aku hanyalah insan yg lemah..hahhahaha

zaifariza said...

mas..
awat x balik?
raya rmh aku je
aku blk sok
msg aku kalo ok

sue,
sama2 la..aku pon mintak maaf bnyk2
0-0 yer

MiD \(^0 0^)/ said...

coffeeprince??? ni yg buat darah menyirap ke muka nih..aku tak beli lg..stairway 2 heaven tu makcik dah tak minat sbb skrg aku ada laki pujaan baru..asyik la bercerai jer aku nih bila jumpa jantan baru kit