Friday, September 26, 2008

lost & found

tmkalo ade garage sale ke, hari kantin ke kat sini..aku ingat nak join arr

tp mslhnyer..barang2 aku yg nak dijual 2..bkn reta aku..reta org2 yg dtg kedai aku & tgglkan segala barang diorg kat sini
pelik aku..diorg ni ilang ingatan ke...xnak ke tuntut reta2 diorg kat aku

bnyk beb..dah 2 tahun aku bukak kedai kan
macam2 bende aku jumpa..

bende peberet





setakat songkok kopiah ni. bole kata setiap kali jumaat mesti ade sorang tgglkan..aku biasanyer x ambik...sbb nnt time diorg dtg lagi..diorg akan ambik sndr..raya2 ni kalo aku lelong bende ni, lps gak tambang blk kg aku



jam 2..dah dekat 2 tahun,,still elok, pendrive aku rs dekat dlm simpanan aku ade 5..baru2 ni ade 2 org dah ambik pendrive diorg..nsb ko ingat dik..yg tggl 2 je la..ttp pendrive pon ade aku simpan, 2 gambo2 tu..sape le punyer..kok aku xde bos lagi, leh gak aku bomohkan, buat jd laki instant..muhahahaha..ampunnn, mangga loker pon ade..cincin pon ade..ari 2 ade lak bdk2 yg duk lepak2 sini nak ambik cincin 2..aku kata bg cukup sethn..pas2 ko nak ambik, ambik le


kipas tgn pon ade


dulu duit pon bnyk..tp bila dtg org mintak derma..aku serahkan..aku ckp aku x jmp pemiliknyer..last skali aku bg dekat 30 hinggit, aku nak bg reta2 lain 2,,dia x nak trime lak
gelang tgn..aku rs bdk india punyer,,tp bila aku tanya..sorang x nak ngaku..so aku ltk ats meja aku je..sape nyer ambik
yang ni lagi bala..buku ni kalo x silap aku dekat RM80..aku g tanya bdk2 uniten..xde yg nak ngaku buku dia..aku bukan ape..mahal oo..buku baru lak 2..nanye budak2 arr..beli mahal2 skali ilang..yg aku ingat diorg gune pc, tertinggal..tp soknyer bila aku tanya, diorg kata bukan buku diorg..anak jin punyer ke?
see..cam supermarketkan cc aku..sape tah tertinggal ubat jeratwat..dah dekat sethn x dituntut..kang aku pakai takut muke aku lak naik jerawat..x berkat
setakat payung ni jgn kata arrr...bnyk gile kat kedai aku..ade yg aku dah pakai dah..tau2 la muadzam ni ujung2 tahun mmg musim ujan..aku pinjam
rsnyer kunci ape ni? kalo kunci peti reta karun mau gak aku simpan..ni tah2 loker penuh baju x basuh..huh
ade lagi..ade casing tipon yg baru beli (tipon ko x nak lak tgglkan) fail, pen, keychain, keronsang bla..bla..bla
ni aku dah bg gambo skali..sesape yg rs tu brg dia..sila tuntut akak yer..sila bwk skali air tea ais ke..kuew teow ke..bekalan megi selama sebln ke
aku tau ade bdk2 kat sini n bdk2 uniten bukak blog aku ni..haaa sila2 ambik brg2 anda
korang x nak ke wei? x nak, akak kebas nnt

No comments: