Monday, October 6, 2008

korang x reti2 masuk keje ke weiii!!!

tuan punyer blog sudah balik selepas bertugas sebagai bibik di rumah mak sendiri & selepas menaikkan skala kilogram sehingga kalo naik ats weight scale tu, ade kemungkinan pecah-sgt tragik n sgt2 berusaha aku menimbunkan badan
buat kata apple hijau-assume saje yg penimbang 2 rosak-ayat yg sggh2 bererti n sgt2 memahami..

aku dah start keje ari ni...yg korang ni, x reti2 ke nak keje? sian aku ok keje sorang2 ari ni..huhuhuhu
keje wei..keje..sian paklah yg bg ucapan raya, cam dipaksa pose 5 hari berturut2 tanpa berbuka, kes pening sbb korang nak cuti lama2 (ape kaitannyer tah le)

jap lagi la aku nulis..aku nak belek2 bende2 yg dah seminggu aku tgglkan ni

3 comments:

mast said...

Zai ngatok arrrrrrr.....
ni ngatok ketupat n rendang nie....
Heheheh

zaifariza said...

haa ni minah gedik
aku snyp ko snyp je yer
kata nak dtg rmh aku ry ke dua??
mana koo!!!

mast said...

sesat arrrr
komuter ramai sgt 'org asing' so aku bg peluang depa lerrr
Hehehehe