Thursday, October 23, 2008

jariku montok


sebelum


selepas

ade beza x?..wawawaw
gambo kat ats 2 aku ambik ms duk rumah kak rose lagi..aku rs ms 2 kita sem 3 ek...br lps beli kamera utk subjek photocom..kemera korang wujud lagi ke wei??

kesnyer aku ambik..mak aku suke belek2 jari aku pas2 ckp
"asal la jari ko ni gemuk2 ngah? cam bdn ko jugak"
waaa..ayat x hingat!! sgt2 membuat telinga aku pns

n sebagai cara menidakkan ckp mak aku
"mana ade..mak x nmpk jari2 org ni kecik2 je..cb tgk btl2..tu nak kene pakai cermin mata la tu"
ayat membela diri x hingat..sedangkan mata sendiri yg season..huwahuwahuwah
n biasa nyer dr ayat 2 akan membw kepada cara utk bercekak anak beranak..mak aku kan suke cr topik supaya aku bukak mulut
ooo lupe nak ckp..kat rmh mulut aku sngt ssh nak bukak..x caya g tanya mak aku

"ngah, along balik kelantan tak?"
"tak tau"
"ngah, along g mn cuti ni?"
"tak tau"
"ngah, alang kata dia balik x mgg ni?"
"x tau"
"ngah, banglong ko bila masuk belajar?"
"tak tau"
"ko ni sume mak tanya 2 la jawapan ko kan..sume x tau..ape ko tau"
"makan"

dah..sume tanya psl org lain..ingat aku bibik diorg ke???!
disebabkan aku x puas hati ngan statement mak aku "tangan aku gemuk" maka aku telah memaksa diri aku mencari bukti kebenaran kepada kata2 aku "tangan aku kurus" walaupun bdnku jns blue hippo..arrr ngutuk aku dlm hati yer..kang ade yg makan penyapu jap lagi

abaikan gambo org yg nunjuk pungkoq tu..aku x berlsh..sape srh dia menonggeng time aku ambik gambo kan

hasilnyer...ceh..mmg btl jari aku gemuk..aku rs sbnrnya tu teknik pendoublean yg mmbuatkan jari aku kembang..

tp sbb hasilnyer x menepati citarasa aku..smp la ni aku x tayang gambo 2 kat mak aku..nak kene gelak guling2 dua kali ganda sila la bagi..siap mak aku bc kitab lagi ade..saje2 nak hbskan filem ambik gambo x bergune gi2

yg gambo kedua 2..aku br ambik td...aku rs jari aku dah mengecut skit kan..btl x korang?? betull!! korang mmg bijak

adakah badan ku juga mengecut?
xde maknenya..

nak tau..tgg aku jmp seko2 ms reunion nnt..kalo ade yg memuji..harus ku hebahkan..wawawawa
kalo xde..harus juga aku adekan..suke ati aku la kalo aku nak buat crite ceriti..taik itik buat inti kuih donut suriani supian kan

2 comments:

umieadam said...

zai,
kamera aku dah innalillah dah
hehehe...hasil jualan kau rembat ahaks

haáh dah kurus le jari jemari kau
cayalah...

zaifariza said...

aku cb jual ar
tp ngak laku lor
aku rs kemera tu x nak berpisah ngan aku la

sudah kurus ka??
lalalalalalala
i lap u la