Friday, November 28, 2008

korangg..ni baru namanyer pompuan..yg lain tu, objek semata2

keji x statement kat ats??
anyone??

ayat itu telah dilafazkan oleh seorg manusia (yg pastinyer bukan bos aku..dia brani sebut gi2..aku kerat anus dia) bernama swiming (bukan nama sebenar)

ooo..dia x bc blog aku rsnyer..so mari kita kutuk dia sepuas hati..lalalala (bgs btl aku cr hari nak ngutuk org kan..wawawawaw)

ooo..sebab kuar statement 2..

korang g kat yahoo search..taip kat situ alina vacariu..klik image..korang tgk..ape yg kuar
aku x mau ltk gambo pompuan tu kat sini..buat melucahkan blog aku je..lalalalala
(huh..laju korang buat ape aku srh yer...iskh2..jumaat korang..huwahuwahuwah)

haa psl pompuan 2..mamat ni rosak akal..psl 2 dia anggap pompuan lain objek..pompuan 2 sahaje yg layak dipanggil pompuan..
ade pompuan yg terasa nak meroyan sekarang?
ade lelaki yg nak mengiyakan statement swiming??
oo kalo ade..sila sebutkan didpn makwe, bini, bakal bini, mak mertua
sah..x smp 5 min korang tau le nsb korang..lalalalaa

sgt2 keji kan statement 2..bila boss aku citer kat aku..korang leh imagine x ape yg berlaku kat bos aku?
wawawawa..sah2 le dia yg jd mangsa maki aku..x dpt maki dpn swiming, dekat org yg tadah telinge dgr statement dia 2 pon jadi
smp bos aku kata
"aku citer je..bukan aku yg cakap gi2"

alo bos..mmg le dgr je..
tp sah2 ko tgk skali kan..kan..kan
& ternyata la ko pon x berkedip mata tgk kan..kan..kan?
& pesal ko x bela aku?
dah tentu2 yg termasuk dlm golongan objek tu adelah aku wei!!

hohohho...kat mata korang la kan..cntk ke pompuan tu?
kat aku..muke dia cam lelaki skit..
rsnyer x brp nak cntk..may b sbb seksi sgt ke ape
tp rs aku..alexis gilmore girl 2..cntk arr
ade lagi...cam avril 2 kat aku cntk
aku suke je tgk muke nicole kidman..dia pakai seksi pon cntk
may b cntk 2 subjektif arrr

ooo akan ade kuar statement..
"sbb ko jeles..2 pasal ko kt x cntk"
no la..2 nmnyer perception masing
mcm aku ngan bos
kat bos aku...dr nicole baik monica beluci ke bende nm dia
kat aku..dari itu hero james bond yg baru tu..baik johny depp
kat mata aku si alina vacariu biasa2 je..muke2 latin
cuma yg cntk nasik lemak rm5.20 setiap satu tu kot
2 pon kene tanya balik..original ke tuuu???

ooo sape yg cb bukak web 2 & hopefully dpt tgk gambo yg senonoh..aku bg warning
xde yg senonoh yer..dia pakai 2 pieces tu je..ttp bwh tutup atas
so..jgn kata aku x warning

"xde satu pon gambo dia tutup aurat abang"
"hek eleh dia ni pon..dah nmnyer kafir, tutup aurat mende"

maksud tutup aku bos, kot le nmpk dia pakai suar pangjang ngan blouse ke
kureng2 pon skirt

nak menaikkan darah korang lagi

aku rs part kat body dia tu bnyk yg x ori
bdn korang sume ori kan..xde yg part2 yg tertukarkan?
tetb mamat swiming 2 kata minah 2 je pompuan..korang objek
terbakar x?

hihihi..jgn ambik serius la..kekadang org bila jumpa seangkatan mmg suke kuar statement keji gi2
oo mamat 2 dah nak tunang..& paling best..dia pon tunang dgn pompuan yg dipanggil objek..wawawawa
jilat ludah sdr ke bro?

objek2 pon, aku berfungsi bro
objek2 pon, x dpt do ko nak kawin ngan pompuan alina vacariu tu..last2 ko buat projek ngan objek gak

1 comment:

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

saje senamkan minda jom

http://aberamly.wordpress.com

http://ramlyotai.blogspot.com

http://awanggedeber.blogspot.com

bukan ape... baru minda kita kembang gitu dan ada muscle

tk