Thursday, November 27, 2008

sebenarnyer aku yang tongong..erk??



hohohohohoho
gelakkan diri sdr
alkisah..berlaku la satu misteri yg melanda aku seminggu ni..sejak hr ahad
start hr ahad ari 2..smp la hari ni
selepas pkl 10 pagi je..internet aku mengong





mengong means..pepg bukak ok..tetb pkl 10..kejap2 xleh connect..asyik putus2
kalo nmnyer nak update blog..kn update pepg buta
kalo x..naya..penat taip..satu pon ko x leh pos
& perkara itu hanya berlaku pd komp aku yer..
sgt pelik





so..dr ahad lps
slps pkl 10..aku x membelek internet lagi dah..aku main game..atau movie
knp aku x try btlkan
sebab? aku nak ngadu kat itu mr asyam
nak mengata..kepersky yg dia bg aku ni sbnrnyer antivirus yg sgt menjahanamkan
dia blok semua connection aku
& aku sbnrnyer pon x brp kisah..bkn berminat sgt nak merayau2 dlm tenet ni
dpt download softwere m, movie, lagu
aku dah ckp puas hati dahh





tetb..
tgh hr td,connection utk semua pc aku putus
aisehhh..bala sggh
terpaksa suku hari aku ttp kedai..tgg mr asyam dtg btlkan
aku dah try buat tp x leh..cal stremyx..tanya kalo server aku terhang spt biasa..tak le pulak
bila mr asyam dtg..belek2
skali kuar ayat yg sggh memalukan saya
"wayar Lan awk longgar le ngah"
wawawawawawa
sgt2 menunjukkan yg sy adelah seorg yg erk..
pnt le belek2..rpnyer 2 je mslhnyer..huhuhuhu





so misteri sdh terungkai
knp internet aku slps 10 pg dia ngong
kabel dia longgar, bukan kerpersky yg punyer angkara yer




nsb x ngadu ngan mr asyam lagi
kalo x sah2 dia gelakkan aku..huhuhu

No comments: