Saturday, November 22, 2008

wish list



ptg semalam itu hamidah hamdan msg aku..tanya knp tetb down


cit cat cit cat...ngadu serba serbi


tetiba dia bg solution...


buat wist list ko..aku buat gi2 utk aku..7 alhamdulillah..rs down 2 dah kurang





so kira menyahut kata2 itu hamid...aku buat wish list aku


saje buat kat sini..sbb ni je port yg hari2 aku bukak..even kekadang aku x nulis pon


bior masuk dlm otak..bior jd pmbakar semangat


dr fadhilah kamsah kata..kalo hari2 disebut dibaca..otak akan simpan..n secr otomatik badan akan ngikut kata otak


hopefully menjadi kat aku





wishlist aku 2 harap2 dapat disetelkan secepat mungkin


insyallah


doa-doakan aku yer





tq beb..tq sbb ade utk aku

2 comments:

MiD \(^0 0^)/ said...

bkn ke smlm ko kata nak contest ketua wanita umno thn dpn..takder pun dlm list

Rafidah aziz watch out tabtibau is coming

zaifariza said...

ooo aku ingat mls arr
sian aku tgk rafidah berendam air mata lagi
siannn dia
huhuhu