Tuesday, December 16, 2008

mata kanan yg bergerak2

p/s-citer dah basi..sblm raya haji lagi..tp x kira..aku nak tls gak..gasak lee

*petikan dr sms

aku mata kelip2: mata kanan aku kelip2 arr, pesal ekk
dia mata kelip2: org pon sama, bla..bla..bla
aku mata kelip2: ketot kata nak jmp org jauh arr, agaknyer nak jmp family aku kot
dia mata kelip2: ye ker..org nak jmp sape lak..xde nyer..bla..bla..bla
aku mata kelip2: entah2 aku nak jmp hezrein x, muhahahaha (gatal gedik adalah trademark saya..huwahuwahuwah)
dia mata kelip2: aik..org pon sama kot..waaa org pon nak jmp abe hezrein (abe? ABE???) lamanyer x jumpa abe hezrein (ABE???!!!!)
aku mata kelip2: gatal la ko...sengalll!!
dia mata kelip2: ahh x kira..org nak gak!! ohh abe hezrein..muah muah (muah muah???!!!)
aku mata kelip2: setanggg!!

soalan pertama - sape si gedik yg kedua itu?
soalan kedua - patut x aku bagi dia 2-3 debik?
soalan ketiga - nape ekk mata kelip2 belah kanan?

mak aku kata ade org tgh perati kita
auuww kak..ade org perati kita la..muhahahaha
oo tp skrg dia sdh jarang berkelip2..adekah maksudnyer ortg tu sdh x berkenan kan hamba yg come ini?
atau adekah org itu sdh memilih mata berkedip2 kedua itu?
sgt kompius..

2 comments:

SueGinola said...

Oiiiittt..mata org kelip2 lagi da...tandanye mmg nk kena jmpe abe Hzrin gak le nih..hehehhehe...

zaifariza said...

sengalll!!!