Tuesday, March 17, 2009

aku yg mls mengupdated


aku mintak maafla sesape yg bukak blog aku ini tp xleh nak buat ape
nak bc entri..tuan tanah tgh pemalas nak mampus mengupdated blog
keje aku..bukak ari2..klik iklan ajo..asal nuffnang aku berjln yor:)

nnt la..kok rajin aku updated hr ni..citer aku bnyk berlonggok2..tp idok kuase menceritakannya
aku ni bkn manusia rajin tulis dairi..aku rajin time mood aku weng2 ajo..
time mood weng2 aku dtg 4-5 entri sehr aku leh buat..
time skrg ssh nak dpt mood weng2..sebab saya ade dia, kamu & kamu:)
aku rs btl la teori org2 yg agak cerdik pandai dr aku..org rajin menulis bila mood dia ade campuran weng2 skit..oo tu bkn aku yg kata..aku tgk tv kalo x silap aku..ade la org cerdik pandai kata gi2

ooo something happen berlaku hr sabtu lps..yg sedikit membuatkan mood aku weng2..tp cm sekejap..slps i dgr suara beliau..trus mood i ok..

persoalan ms tu- antara kawin secara xpress dgn org sesape aje..dgn mengejar org yg sgt dicintai utk berkahwin..mn satu yg perlu diberi kepentingan??

sila abaikan topik diatas..ianya sdh sy jawap :)

ooo kwn2..tgg sy smp mlm jumaat nnt k..x sbr nak jmp 2-3 kerat geng2 aku yg sdh berbln2 tidak dijumpai
termasuk lah yg tuuuu (muncung ke sana- oo i masih lagi x puas hati dgn wallpaper tagged u..sila ubah sblm aku meroyan lagi!..bluek!!)
kali terakhir jmp-14hb julai tahun lps..kira brp lama aku x bergedik2??

kak sue..mlm jumaat k..aku ajak ko g carboot ko x nak..so hr jumaat mlm, jgn nak membuta awl2..aku bakar bulu mata ko nnt
kak mid..sabtu mau merancang kemn?? aku dgr upin ipin masih ade..tp x bnyk la waktu tayangannyer..aku tetap nak tlg itu geng capai target 10 juta dia..wawawawa
siti masturaaa (blom ckp umur..harem memanggil kakak:) - mlm sabtu aku ngan mid serang rmh ko yer... leh kita sembang2 lama2...pasni tah bila lg nak sembang2 gi2..ko 2 dah dekat2 kedurinyer

dah...aku nak g sambung download ninja boy smp buat misi rahsia..wawawa

No comments: