Thursday, March 5, 2009

entry utk bos aku: boss, lu mintak ini gambar kan??

entry ni tuk bos aku..dia yg request long time ago..masa aku g zoo melaka ms zmn tuk kaduk dulu

"abg..kitaorg nak g zoo jap lagi..jgn jeles yo"-aku ckp gi2, ms dlm phone..nak bertolak ke zoo melaka dr rmh ude aku

"g arr..nnt ambikkan gambo badak, gajah ngan beruang tuk aku yer"- sengal nyer ayat..kalo x nyakitkan hati aku sehr mn nak sah dia ni..saje je request gambo2 binatang yg seangkatan ngan aku!

"yer arr..nnt aku ambik!! aku print beso2..x tmpl dlm bilik siap!!"

-tp memikirkan rugi je aku bg print gambo natang tu..so aku cadang post je dlm blog ni..nah arr, tgk pueh2 natang kesayangan lu!


aku msk je zoo itu..x brp tapak..jumpa dah natang ni..pandang2 , ade lak iras boss aku natang ni..muhahaha, i rs sbb i rindu kat u arr time 2..@ pon sbnrnyer aku tgh geram..so badak pon i pandang mcm muke u la abg

dah dkt separuh zoo aku jajah..natang gajah ngan beruang idok aku nmpk lg..so aku tipon le itu mamat

"abg..gajah xde pon..diaorg x membela gajah dlm zoo ni kot"
"mn nak jumpe...dia tgh ambik gambo"

keji nyer ayat..nsb jauh..kalo dekat sah aku cili gak mulut dia ni!


misi kedua..cr gajah..time ni x jumpe gajah lagi..dah ptg..so tmpt pertunjukan gajah itu sdh ditutup..lgpon time ni dah nak balik..so..utk tdk menghampakan bos aku, aku ambik je gambo ni..diorg bg peluang ambik gambo ngan gajah kat dlm itu..brp hinggit aku x hingat

muke diblur..kang dia saman aku lak..


on the way blk br le nmpk natang ni..haaa..ambik arr ambik arrr..tgk le hr2 gambo ni..ngidam sgt arrr

dah abis repot..berkenan sgt ngan natang2 tu, print arr gambo 2 sdr..x kose aku nak tlg print

oo beruang idok le teman jumpe..dah pupus kot natang 2

* borak tipon

"dah..za dah ambik sume gambo abg nak..beruang je xde"

"alaa..aku bkn nak gamba binatang tu ponn..aku nak gamba dia 2 je..i rindu ngan u.."
"hak tuihhh le abg...sdp ngutuk aku..pas2 pujuk arr blk!!"

No comments: