Wednesday, March 4, 2009

makan ramai2, bayar sorang2

* tajuk tdk ade kene ngene ngan entry..muhahahahaha

aku dah ckp..family aku (terutama aku laa) merancang bagai nak rak..bila smp msnyer..lain yg jadi
seminggu sblm balik: "along..kita buat bbq ar" -kakak aku nak buat makan2 skit sempena bizday aina

2 hari sebelum balik: "ape kata kita mintak ketot tempah sate je? kita bakar kat rmh" - idea aku, tp ckp je..aku lp nak cal ketot..last2 mlm sblm blk kg, br aku cal ketot..spt biasa mak budak 2..menyumpah aku je la, ate...teman lmbt benor memberitahunyer
smp kampung: seko kata nak g keje pg tu..yg sorang lg nak g servis keta...kang ku pancung jugak diorg ni!!

last2, g mkn kat luar aje..mr zainal idok bole ngikut, dia keje mlm maaa, ame..huhh, x yah le buang ms memikirkan ame akan menjoin kerabat dia..baik dia g kumpul ngan ekor2 dia


kerabat aku yg buloq..spt biasa..gambo diambik slps aku kenyang yer..

ni mak saya..mak sy sgt comel mcm sy gak..muhahahaha
rupa aku photostat betul cam puan faridah kan...patut le kitaorg rajin bertekak..muhahahha
oo tidak..sy adelah anak yg mmg suke menyakitkan kan hati mak aku dlm cara2 yg manja..muhahaha, x caya tanya mak aku
menu mlm 2: tomyam, kailan ikn masin (yg ni kalo mkn ngan ayu, kompom ade...ko ni membela cacing ke ape), cekodok letak sotong (bkn sotong grg tepung yer..tapi mmg cekodok..aku mkn cekodok, mak aku mkn sotong itu), daging masak merah, ikan stim (sengal gak org kedai 2..tau kerabat aku ramai..bg le ikn besor skit..dah le x leh nak memilih ikannyer)


pn faridah x mkn nasik, dia mkn tauhu bakar ngan rojak buah..tp katanyer anak dia sorang ni suke menyakitkan hati mak ngan perangai ala2 manja..aku yg tlg mak aku hbskan sume bende 2..hikhikhik..mak aku dah msk dah..x leh nak larang ponn..dia tahu peel anak dia..ape yg ade dlm pinggan dia, 2 le yg aku nak mkn, alaaa..mak aku x mkn bnyk pon..kang membazir

pompuan yg jatuh muflis..muhahahaha..dulu segala jenis tipon br dia merasa pakai..la ni..tipon nokia tahap zmn batu aje..2 pon siap kopak2 kat blkg..muhahahaha..

tp perangai x ubah gak..asyik le msg2..pening aku..
oo bade...botak bc x blog aku..kalo bc hbs le terkopak rahsia ko..wakakakaka

sekejap ade (tgh tlg mak aku mkn tauhu bakar masa ni)

sekejap xde

sape saya?



keje aku dah tentu2 ngaco budak ini..dia pantang tgk hp aku pon...ckp je nak ambik gambo..mcm2 gaya dia buat..gedik jd model anak buah aku sorang ni


anak aku sorang ni x tahan menahan ngantuk..mlm kitaorg blik 2, dia hentam main ngan aidil smp pkl 3 pg..aku dah x larat nak melayan..tggl le dia berdua ngan wan nyer..aidil dah recharge ptg 2..dia dah tido..aminah hassan ni mn leh tido siang..kecuali ko sumbat dia dlm keta ade aircond..masuk keta, membuta la dia

budak gedik..kitaorg sume pakat order air barli suam..mamat ni suke mkn biji barli 2..tp nak yg aku punyer..makteh dia suap, ibu dia suap..x nak..dengki la tu tgk barli aku x luak2
dah kenyang..jom balik
best makan reramai gini kan..walaupon mr zainal ngan ame xde..
korang..sok kita buat xtvt gini lg yer..ajak sume org..







No comments: