Friday, April 10, 2009

belum masanya


td sembang ngan org tu..bla..bla..bla
tetb masuk bab pakwe, bab x kawin2

ooo..aku sgt benci tajuk ini, tp member ajak sembang..ikutkan je
kan azam tahun baru nak berenti skitkan hati org..lalalalala

bla..bla..bla. lagi..n spt biasa..akan kuar ayat2 sdh..ayat2 pedih yg aku sdr x suke nak dgr..oo nape la kita ckp topik itu

n bila smp satu ms..i got the answer
maybe kitaorg sbnrnyer x bersedia lagi, that why arr, Allah x bukak jalan itu lagi
may be Allah nak kitaorg btl2 sedia, btl2 matang..baru Dia mudahkan jalan ke situ

mungkin..

bila pkr balik..ade btlnyer bende tu
yup..aku umur dah bnyk, tp bab matang..don think so la
aku x rs aku matang, cm aku protective
aku leh jd pelindung pd sesape je yg aku nak..
tp upahnyer...ko layan la perangai x brp nak matang aku tu

x yah ckp bnyk..korang sdr kenal aku kan..
so korang mesti nmpk ade bab yg aku x brp pandai nak handle..epecially ttg hidup
kalo x, xkan aku slalu kn jerit ngan sep n mas dolu2..hikhikhik

so kesimpulannyer..
Allah lmbtkan impian aku sbb ade something yg blom brp lengkap dlm diri aku yg perlu aku btlkan sblm aku mampu untuk hidup sepertimana yg aku nak
sumpah..aku pon x nak hdp gini..beb..aku pon pandai malu
aku x suke blk kg..sbb aku x nak sape2 nmpk aku
aku cm nak jmp family aku..aku malu nak jmp org lain
& sbb nyer dah tentu lah aku anak dara kg tu yg still x kawin2 smp skrg
ok..x kisah..lasok korang nak umpat ape pon..bukan aku kisah pon..tp sian mak aku
org mengata aku..dah umur bnyk tp still x kawin, tu aku x kisah..tp mak aku kisah..mak aku skit..so, bende tu x elok utk dia

but
yg korang x phm..Allah x bukak lagi jalan tu..so jd isu ke nak ckp psl bende yg bukan atas tangan aku nak tentukan?

sabar..aku pnh sabar utk something yg menyakitkan, takkan aku x leh sbr utk something yg mengembirakan?
n lengkap kan diri..cr ape yg perlu diperbetulkan..n mintak pada Dia..Dia lbh sggp mendengar aduan, rintihan aku dari aku g mintak belas kasihan dr sesape..org cm bole dgr..bole kesian..tp diaorg jugak x mampu buat ape2 utk selesaikan mslh aku

sabar..sesuatu menunggu..

No comments: