Friday, June 25, 2010

emosi

ddk sorang2..smbl bc blog sndr yg bersarang berkurun x berkemas..
dan masalah yg akn sentiasa terjd bila aku duk sorang2 smbl mengimbau bende lama.. mesti jadi nyer
terpikir..btl atau x tindakan aku dulu..
msk rmh along..pnh dgn sume stuff yg aku x sggp ingat
mata dah merah, hati sgt dup dap dup dap
ohh please....aku x mau ingat lg

kelemahan aku..aku x suke kenangan..aku x suke sesuatu yg pahit..aku x sggp nak ingat..sbb akhirnyer sume salah akan aku ltk kat diri aku n aku comfirm down satu hr

aku sentiasa mimpikan masa tu...tmpt ltk sume stuff yg pnh jd hak aku dulu..setiap hr, dlm mimpi..aku cb untuk jajahi kembali tmpt tu
tapi aku x mampu..aku x sggp utk ingati walau secebis..hati aku x kuat

kekadang pikir..btl atau tidak tindakan aku dulu

aku cm x kuat bila aku sorang...
itu yg buatkan aku nekad pergi dulu

aku dah x tau nak tulis

No comments: