Sunday, July 4, 2010

buku muke

yer..aku ni mmg jenis org tertinggal keretapi...org dah berthn berllepas..aku br nak beli tiket

lama dah sume org ade bende alah ni..aku lak x minat
last2..sume org kutuk aku..tertinggal zaman
still "ada aku kisah??"


atenye tetb ade sbb akak aku le..dia yg buatkan, tp last2 lupe password..dah nmnyer org dlm rmh ni pon demam fb, harus aku join skali..kata org, msk kandang kambing mengembekk..jom la kita ngembekk sm2..bekkkkk

ok..aku dah ade fb..aku on track la kiranyer sekrg yer

ooo org bukak fb sbb nak jmp kwn2 lama...aku bukak fb sbb dgr gamenyer best2

ok2 akak dah ade fb, puas ati korang?

2 comments:

mast said...

oit apa fb ko ... cepat kasi sini

Mira3dora said...

huhu. akhirnya buat jugak kann. mira da takde kat sane la baru nak bwt. hukhuk. rindu sume ;(