Wednesday, October 17, 2012

Saya masih macam ni juge

Aku kat IPSIS ni..mcm biasa, time cuti..kalo aku ade kat rmh.. budak gile sebelah bilik aku tu akan seret aku kemana je dia pegi smp aku rs aku pun student cam dia gak..hebat aku dohhh...ddk sama taraf ngan bdk & pakcik makcik yg buat master & Phd dlm bilik sejuk ni...org lain bc jurnal, taip research..aku taip blog..untunggglaaaa!!!

Lately, aku rs cam member2 lama dah jauh dah..dulu hari2 bersembang ngan kak sue, ngan mas..cam diorg lak pakwe aku..tp skrg, nak sembang ngan pakwe sendiri pun x sempat..

aku x slhkan diorg bila diorg rs aku xde ms ngan diorg..seriusly..aku x tipu bila aku bz..tp aku phm kak sue, lama2 ko bosan gak ngan cara aku layan ko. kekadang aku rs aku x adil ngan diorg..aku stil harap diorg layan aku sm mcm dulu..tp aku sendiri dah xde ms nak layan diorg mcm dulu.

bila msk dlm bidang retail ni, atau lbh tepatnyer bila kita keje ngan org, aku dah x leh ngelat, x leh nak suke2 ati aku je buat keje..aku ade org atasan yg akan pantau keje aku & aku ade adik2 yg perlu aku pandang setiap ms.

aku still mcm dulu...xde satu pun yg akan berubah. cuma aku mengaku, aku ade bnyk bende nak buat smp aku lupa org yg dulu ade kat sekeliling aku dah mula jauhkan diri..

tolong..aku harap korang fhm, korang still shbt aku dunia akhirat, kita dah janji kan? mayb life aku bnyk berubah & korang rs korang xde dlm linkungan tu..tp sebenarnya korang msh kat tmpt yg sm..aku tetap shbt korang yg dulu..cuma bnyk bende berlaku & aku x dpt nak lari dr semua tu..

aku still mcm dulu lagi...sahabat korang yg sama...





No comments: