Friday, December 21, 2012

mengira hari

aku cuti hari ni, cuti yg x brp nak tenang sbb keje terlampau bnyk kat kedai tapi no point aku kerja tp nak mrh2 sbb penat. so kene ambik hr utk rest sblm start keje blk besok.

ingat nak tido smp pukul sepuluh, tp mata dh x bole lelap.dup dap2 makin kuat..ohhhhh nape aku takut sgt ni!

aku sebenarnya x reti nak reactt bila ckp psl kenduri nnt..jgn pggl aku pengantin baru..serius aku malu sgt..even kad aku x hbs lagi bg kat org..kes malu jugak..wohohjohohoh..sy mmg pemalu.

bila pulak tgk keje kat opis melambak2, dgn stok bf x setel2, dgn stok msk kedai x fully pricing lg..seriously, kalo bole tangguh kawin ni..mmg aku tangguh..aku serabut nak pkr dgn kerja yg x hbs, camne aku nak cuti ngan tenang?

aku dh smp satu tahap yg aku kene dlm toilet n bertafakur.. more pd melepaskan tekanan sbnrnyer

ada staff tanya kaklong, aku x nmpk hepi walaupun majlis dh dekat..point is..aku x mau terlampau xcited..aku takut ngan hdp lps ni..camne aku nak aturkan hdp aku pasni. dulu setakat sorang..skrg bdua..lum kira ngan family msg2..so dr aku pkr sronok je, baik aku pkr camne nak handle hdp pas ni.

tp alhamdulillah la..perancangan majlis, walaupun last minit tp dipermudahkan..tipu kalo xde mslh..ade je..tp family aku bnyk menolong, so aku x bnyk bende nak buat..

tp btlla la kata org..makin dekat majlis, makin bnyk cabaran, aku rs hr2 kot si hezrein kene mengadap perangai aku. kalo semua bende aku leh buat lelap mata je..leh lupekan mcm tu je...

doakan utk aku..seriously..aku takut & aku berdebar tgg ms tu..




3 comments:

Anonymous said...

Kak zaiii...jengjeng...dup dap..dup dap..x sabar ker tkt mlm pertama..ahahahah..pae pn kad ko aku x dpt lagi..kim slm akak nk spi kalu kad ko akak x dpt..ahakkss..apa pn selamat menempuh alam perkahwinan n malam pertama..hahahah...psl keje ko x yah risau..coz akak ader tuk settlekan kerja2 tu..even akak ni boss korg..hikhikhik..i sgt memahami..

Anonymous said...

bos sy komen!!! wahahahaha
thanks kak, tp still x smp hati..akak pun bnyk koje..huhuhu

Anonymous said...

Alahai...ko kawen sethn sekali..eehh...sekali seumur hidup..cer sesekali tu hdp tanpa mph..aiyooo..ko pn lm da x cuti...nnti hanimun akak sponsor cuti yer!...hahahaha...*APA YG PENTING?!!!...KERJASAMA..*hehehe..nk gak tggu anak buah baru thn dpn...ahakkkssss...