Saturday, August 17, 2013

Kreatif

Odw g kenduri kat serdang.ms blk penang hr tu, mak ilah dh psn, hr sabtu mgg dpn, meh le ramai2 g kenduri kawin ank adik pak lieh.
Ok, ngarut jap
Br2 ni sembang ngai mas psl nk buat keje part time kat rmh.dia syok ar, berenti koje, dpt buat freelance tls novel & buku2 ttg fakta memcm.
Sembang2, tetb dia bg idea, ape kt aku start menulis cam dia. Dia kata (dia yg kata) aku kreatif bab menulis ( ikut aku,aku kreatif bab mengarut) bg dia, cr aku tls blog menarik (sah dia ambk dadah tlarang ms tu)
& tetb, ms aku bsh baju td, aku terpkr bab ni.
Mslhnyer, sume idea aku org dh kebas! So ape cite mau tls?
Bab buaya ngan kancil, dh ade org ciplak buat ksah dongeng lg, bab monyet ngan kancil pon dh ade orh ambk..so aku nyer idea sume sdh terkorban.
Sah la aku yg ambk dadah

2 comments:

@long said...

Kak zai..ko lupa yg byk lagi cerita blm diceritakan..buat2 x tau pulak..

zaifariza said...

Cite psl mak tiri pon dh bnyk version kak...hahaha ayar cr penyakit