Thursday, April 17, 2014

sahabat

selamat kembali sahbat..dh lm kamu x menjenguk aku disini

    aku sahabtmu? bagaimana kau kira aku ini layak menjadi sahabat? aku kira x pnh ada insan lain yg ku jenguk memanggilku dgn panggilan itu.panggilan utk ku adalah panggilan keburukan, panggilan kesakitan.nyata kau memandangku sebaliknya

mana tak ku panggil engkau sahabat..engkau yg slalu menjengukku..engkau yg slalu berada dkt pdku..engkau yg slalu meragut hatiku..membuatku bersedih..membuatku x renti memikir..persis shbt yg pernah wujud & kini pergi dari hidupku..takkah sama dgnmu wahai sahabat? muncul & pergi dari hidupku adalah kehebatanmu?

   kalau begitu..terimalah aku dgn senyuman..moga lambaian pemergianku nnt juga kau titip dgn senyuman..aku mungkin keberatan yg tak mahu engkau kisahkan.tapi aku juga pembawa sinar diakhir cerita jika kau redha dgn segala dugaanNYA

aku fhm sahabat..kalau Allah hadirkanmu dlm hidupku, mestinya Dia ada jawapannya.marilah..bersarangla kau dalam benakku..smp satu masa kutemu kunci untuk kulepaskanmu & kita sekali lagi berpisah

    begitula insan..kau mula faham caturan kehidupan..
    jadinya...bila mahu kau selesaikan MASALAH mu ini?

   

   

No comments: