Monday, April 21, 2014

update tudung fareeda

aku update psl tudung fareeda ye

smlm gile ramai org pakai tudung fareeda..baru aku tau ramai rpnyer diehard fan tudung fareeda ni..dh mcm pelangi dh aku tgk kepala sorang2

aku pg2 dh lari ddk stor.dh tau bsg nyer nnt mesti x leh blah..aku duk stor, ttp pintu pun still leh dgr black nyanyi kat bwh..sedp suara dia.yg x leh blah org duk terjerit2 buat pale aku pusing..

aku ni mmg naif ke @ geng fareeda tu mmg pkr bisnes je..tokujut aku tgk ade plak program org pompuan joget terkinja2 ats pentas.dlm hati..nsb x pakai tudung, kalo pakai tudung duk terkinja kat ats pentas lg luas mulut org yg tgk tu. ni br btl org bisnes semata.asal bg untung kat aku, ape ko nk buat, buatla..xde cite bab muslimah ke..ttp aurat ke, xde

yg lain aku x tau..aku bertapa dlm stor..kuar pon tuk g tingkat 4.tu yg terserempak geng terkinja tu. xjmp mawar ke fizo ke.x brp nk ksh le

No comments: