Friday, May 16, 2014

random

aku tgh bosan..mata x ngantuk, aku dh puas tido siang td.hezrin dh berdengkur, tv xde cite sedap.so aku tls blog
lama dh aku tgglkan hezrein.bl dtg blk, adoyai, aku dh xdpt
beza dh rumah ngan pusat pengumpulan smph
br2 ni, suami aku tlh dibsh oleh bbrp senior dia psl cr layan bini, so dia skrg tgh mempraktikkan apa yg dinasihatkan, tp caya la ckp aku, hezrein tetap hezrein..hahha
doakan aku n hezrein kekal smp ke akhirnya, rs bslh dlm hati aku mmg xkn hbs
kaklong ckp aku akn transform ape yg jd kat aku dlm bentuk org x phm.means, ape yg aku tls dlm ni mmg citer aku, hahahaha
aku try to be creative...cm aku xde sifat kreatif tu
aku rindu dgn pn faridah..n aku rindu suami aku.cm skrg aku dgn hezrein..so aku rindu mak aku:)
aku rs aku annoying...n aku rs ade bbrp org yg buat aku annoying..hahaha..& aku msh cuba untuk hadap manusia2 itu seperti mn manusia2 lain memaksa diri mengadap perangai aku...nobody perfect
yes..aku bnyk pendam dlm..luckly Allah kurniakan aku short term memory.hahahah.maknanya lps beberapa hari, aku akan cb mengingat blk sbb ape aku pnh benci dia..but its depand :)
aku cb berubah.aku cb nk cr blk kwn2 yg dh lm aku x tgr..cm aku x jmp cara
aku rindu ngan anak2 aku..lm dh kami x berkumpul.ni la gamaknya bl blom ada ank sdr..terpaksa menumpang ank2 org:)
ok..bye

No comments: