Friday, August 22, 2014

bas

aku g koje naik bas
aku blk koje pon dgn bas
so driver bas dh jd driver utama aku
aku ade dua pilihan
sama ada nak naik bas rapid @ seranas
bas rapid tambang rm1
seranas 50 sen je
so aku lg sk naik seranas
sebab selain dr murah..bas dia kerap ada n yg penting ade aircond

tp naik bas seranas ni risiko dia pon bole tahan
brg murah..mesti capik sana sini skit
mslh utama- kepadatan di waktu puncak..ate..ingat aku sorang yg ambk kisah tambang 50 sen tu?
bila padat..merasa la ko berimpit2  n bersidai2 di kaki tangga bas tu
bersidai kalo x laju xpe gak
tp driver bas seranas ni aku rs sume asal dr kaki rempit.x takut mati punyer org
mgkn dlm application form dia mmg ade bhgn brp lama jadi mat rempit, makin lama, makin tgg kemungkinan utk diterima koje

aku slalu psn dgn aina..kalo nmpk bas seranas, jgn bawak keta saing2 dia..kene hormat abg kawasan..bas pailang tu

n baru2 ni aku ksn satu lagi habit baru
dh brp kali aku naik bas ni..dia psg radio.bunyik suara cam sipi tp bunyik bising semut tu je yg kuat
org putih pggl white noise
kalo ikut cite ghost adventure, bnyik tu utk dgr suara antu communicate
so aku ade rs mcm driver bas seranas ni tgh buat marketing, bg antu tumpang bas dia
tp ak rs antu x byr pon kalo naik bas
entah la

No comments: