Sunday, September 13, 2015

Iphone6+

So anggap mcm ni la

Tetb aku dpt duit jatuh dr langit
rm6riban..x bnyk kat korang,bnyk kat aku tu wehh
& tetb ade iphone6+ warna ijo menawarkan diri utk dibeli olh aku
Jgn tanya pnh ade ke x warna tu, sesuke ati aku le nk warna ape

Iphone kt dia hebat,selain dr "I tulen bangg", dia dilengkapi dgn ciri2 canggih yg x terjejak akal nk diceritakan

& aku,dr seorg yg x ksh pon dgn kewujudan ipong6+, tp sbb dipujuk dirayu setiap hr olh si ipong, mata ku dh buta dh..love is blind kt org

So slps mata sdh terbuta, aku yg dulu x brp kisah,tetiba hati kn panah dek cupid n duit rm6 riban hbs tergadai pd si ipong..kembang kuncup bila dpt ipong idamang

Mgg pertama, jantung & hati msih kembang setmn bila menatap ipong,rindu bila bpisah, kalo bole 24 jam nk main hadap2 smbl main I love u,I love u tooo berulang kali

Mgg kedua pon sm..msk mgg ketiga,
,I pong tunjuk belang..ku sangka pns hingga ke ptg,rpnyer jerebu smp ke mlm

So terdetik hati menyesal, rs x berbaloi utk hbskan duit utk sesuatu yg indahnyer skjp..tp ape bole buat, aku bkn org kaya,xkan aku nk let go ipong gitu je..kot dpt 6 ribu blk mcm asal xper gak, tanya kat kedai, rpnye dh terbeli "made in china" mata terbeliak,hati pns tp dlm ms yg sm syg tu msh ade.

Blk, nmpk ipong dgn peelnyer, syg tu makin kambus...tp aku rs aku kn truskan jgk idup dgn ipong ni sbb x mudah tuk aku tkr dia .. sdh mmg sdh, tp hdp kn truskan..

So skrg aku anggap apepon,aku x leh slhkan sesape, tu yg aku nk dulu, so trime la..mn tau,berkat kesabaran, rm12 ribu plak jatuh dr langit...hahaha

Yer..kdg2 syg tu buat kita buta..bila mata terbukak sumenya dh terlmbt..ape yg mampu, truskan hdp..redha dgn dugaan..insyallah ade sbb utk kt trus bertahan

Trus Berlari kawan...penghujungnya ada pelangi sedang menanti..keindahannya cm kamu sahaja yg fahami

Allah..aku akn truskan..insyallah kekuatan itu msh meneman..

No comments: