Saturday, October 24, 2015

Balik ke zmn batu

Internet aku xpired 19hb.so msk hr ni dh 5 hari aku hdp tanpa puaka tu.xyh pelik bila aku pggl puaka,tgk kat diri sdr,sejauh mn puaka tu dh beranak pinak dlm bdn

So 5 hari tanpa internet,ni yg dpt aku simpulkan

1-aku br perasan sbnrnya bila ko topup internet,dia bg gam percuma.so bila xde internet,tgn aku xde plak pegang hp setiap 5 min..ate gam xde

2-aku baru tau hutan kat indonesia tu terbakar lg.aku ingatkan expo vape kat sacc convec tu punca jerebu. Ye la..aku pikir lg cpt bc berita kat fb dr bc kat paper,selain dr bnyk laluan ade kat situ (kalau kat paper cm ade laluan ke hati najib je)

3-kepala aku mula bebas bergerak 180 darjah,bkn asyik tunduk ke bwh

4-xtvt kesukaan aku bila naik bas, tgk ape org buat dlm keta diteruskan.lm dh x buat.tgk abg kongsi tablet ngan adik smbl 2-2'gelak x berenti, tgk asben wife (sangka baik) genggam tgn  smbl si asben drive..buat sy rindu ;).tapi hmpir 85% pegang tipon belek insta @ fb..x pelik kan..dh jd budaya dhh

5-suami call lbh kerap sbb istri dia x mengaco idup dia mcm slalu..haha

6-adik beradik tercari2 aku kat mn..kwn2 msg sbb pelik aku x muncul2 kat wasup

7-aku mula gila bc buku blk..kalo x tgn tu smp nk tido pon sibuk duk bg mkn haiwan ternakan kat township

So bsk kene topup hp dh..ank kecil sy merengek kata sy sygkan duit dr dia..haha

Aku kagum ngan mijun yg smp skrg x pnh ade wasup,xpnh ade fb,x pnh kisah ngan bende2 puaka ni..salute ko jun

No comments: