Thursday, June 26, 2008

benda paling ngok bg aku hr ni....aku x th camne nak publish post..x tau tekan mana
waaaaa.....kalo si penyumpah tetap ku tahu..mau disengalnyer aku sesuke ati dia


aku nak tulis ala marathon...x kose aku melayan nafsu berblog aku yg dah lm x muncul ni



mimpi
semalam aku duk ckp nngan su
tabtibau go2heaven (6/25/2008 3:51:38 PM): nmpk gayanyer 2 je la post aku..muhahahah
tk kak sue..sila refer smlm punyer chatting yer
aku bengang buat kejadah ni,,,aku x minat nak membelek2 satu2, tkr2 x jd, tp kata org kalo sombong bodoh mmg xkan menjadi..nak ilmu kn tuntut, tp kot aku nak ilmu memblog ni harus la selain bertanya kn sabo..try & error....tp disbbkan aku manusia yg nipis sabarnyer, harus aku mengamuk ptg smlm..n mangsanya..dah tentu kak su yg x berslh...muhahahahaha
tp bole...sejak blk dr kedai mlm td ..aku duk pkr ape topik aku nak tulis dlm blog hr ni,..sooo kambinggg...bkn aku yg nak ok..nafsu ku..muhahahahah..siap mimpi2 tu..x ckp ngan 2..pg td lps bgn solat subuh n kejutkan my tambi..spt biasa nak sambg tido..last2 aku leh pkr ape aku nak tls dlm blog...sggh x lena lelapku disebabkan blog..dah lm dah x buat perangai gini..dulu ms aku buat 360 2, gini gak jdnya..nmpk gayanya aku kembali muda..muhahahaha
otak ku berkata: bau jadahnyer ni? sape pupuk serbuk rambai ni


baju raya
ini bende pertama yg terpkr utk entry hr ni..boleeee..muhahahaha
blk smlm along bg kain yg aku tempah kat kakaknyer si aida..kainnyer si aida yg beri ms dia g langkawi ari 2..so kain free lorr..aku tempah je..baju nyer lak aku jumpa ms g segamat..bj murah je..diskaun 50 %..baju banjir, harus murah



ni kain dia...kain batik..tp tah nape aku pegang x rs cam batik..maybe kn mandikan dia dulu..br lembut kot





ni baju dia..dekat tgn bwh n leher tu ade manik2..kat mata aku yg buta fesyen ni kira ok laa







ni lak tempah ngan adik aku, kain pon beli kat dia, tapi bkn dia yg buat ler baju ni...kwn dia..ok la dr aku kn ssh g beli kain g cr tukang tempah..n adik aku agak le baik ati..dia letak manik2 kat tgn 2..hihihihi amat le pelik aku rs..ingat nak pakai ms kenduri eanie,tp x dpt nak g..sbb plan sdh lari lor...kalo dkt xper.
so nmpk gayanyer baju raya aku x yah le pkr2 lagi..sdh siap (aku ade satu lagi kain dlm almari..tp x th nak tempah kat sape..kat sini dah xde yg ambik tempahan..nak bg mak..huh sah dia kt aku buta fesyen..kain 2 warna kelabu)

so..bg org yg rs baju aku amatla tdk menarik..kn aku terangkan..aku mmg buta bab2 nak melawa ni..aku pakai ape yg aku jmp dpn mata aku..t shirt + jeans
so mmg bongok yer..pepaham saje laaa
kalo x xde laki x rasmi aku kata dia nak crkan aku perunding imej..muhahahaha..ahhhh dulik aku..sadap!!!
otak ku berkata: bila diorg nak berenti mengetuk niii

PERANGGG!!!!
bunyik cam perang besar kan..hikhikhik..mmg besar tp dlm tempoh yg pendek
aku perang ngan mr tambii...bengang ngan perangai dia yg x reti2 berubah..suke menyusahkan dr sdr spy org lain senang
tp dah ok..mn leh gaduh bsr2 beb..nak gaduh besar2 harus dpn mata..hikhikhik..gatal aku dah dtg dahhh
tp puas hati aku..ttp hp sejam je pon..tp member cal berbelas kali..muhahahaha
dah tu sape srh ttp ym x inform aku kan..kan..kan..harus balas dendam
lu lupe ke bini x rasmi lu jns ade ubi ade batas? muhahahaha
tp dah ok..berbaik semula..aku syg dia..mn leh gaduh pjg2..nnt wa tido sorang lorrrr
mlm ni dia g redang..huhuhuhu
suuuuu jom g holidayyyyyy!!!!!!

3 comments:

SueGinola said...

Hah kak...
Xkan xleh tido jadinye kot..adoii...kalah org nih..pastu entri pun bleh tahan..jeless la nih..ni yg kena carik bhn lbih ni..hahahah..

Holiday mkan angin...??boleh je..dok tmpat tinggi..pstu nganga beso2..hah..mknle angin tu byk2!hahahahahahaha

zaifariza said...

kak su bengong!!!!
oo nganga beso2 yer...siap ko
aku g kl..sila2 kunci mulut ko..kalo x aku akan ngangakan mulut ko beso2!!

MiD \(^0 0^)/ said...

aku terharu la baca komen korang berdua nih..sangat membina dan memberi inspirasi