Wednesday, June 25, 2008

selamat datang untuk diri sendiri

selamat datang ke rmh baru..anyway aku pnh ade 360 sblm ni..tp almaklumla..sebagai seorang yg pemalu cam kura2 (kalopon kura2 tu suke sorok muke lom tentu dia pemalu kan..arrrr) aku amat tidak teruja utk membuat sume ni tp kes terpaksa juga membuatkan aku cb2 menyibuk (& sbnrnya xde sape pon paksa aku...satu alasan yg xleh digune pakai

arrr...sesape yg tersesat dlm blog ni tlg2 le tekan skali link ni http://www.jomshoppingonline.blogspot.com/

kalo rs cr aku men linkkan adress 2 seperti jakun..pepaham je la yg aku br pertama kali gune bende kealah ni (aku x th camne org leh buat link cam slalu 2...huhuhu teramat sengalnyer aku bila smp bende2 gini)

so, selamat dtg pada aku

2 comments:

SueGinola said...

Salam kak zai..hihihii...

Skrg turn org lak nak mencayork2kan kak zaii...cayok2!!

zaifariza said...

ahhhh sadap u!!!

cayokk!!!
kuikuikuikui
kak su..aku tarik blk kata2 aku smlm

muhahahahahah

(malam td siap mimpi2 tulis blog 2..hammmpehhhhh!!!)