Sunday, June 29, 2008

bukti

kenapa aku letak gambo baju kat sini?
sebab aku nak kemukakan satu bukti atas 1 fakta
sila refer disini
(kak su..sah ko jeleskan-aku tau...muhahahahaha)
ok sekarang tgk lagi dekat

nmpk x ade tompok2 merah kat situ?

satu lagi

yg ni jelas gile...

yer..perasan ape yg sy cb tunjukkan?

telah dikatakan sebelum ni..aku ade adalah manusia yg buta fesyen @ selebet @ selekeh@ ko ckp lagi sah aku siat mulut ko!

aku bengang...baju ni aku beli ms g kuantan berpoya2 ngan aida.sekali pakai pas2 atas kebijaksanaan aku telah membuatkan aku merendam baju ni dengan baju lain yg turun warna.

hasillnyer..walla..sehelai baju baru dengan kesan tampuk2 yg baru yang membuatkan aku menjerit "kopak duit akuuu!!!"

kesan hitam tulak, aku baru dpt ms gosok baju ni td, kak mid..ko mesti ingat seterika ajaib ko yg suke ati dia je tmbh corak kat sume bende yg smp kat dia? haaa ni la hasil usaha bende 2..nnt aku citer bab 2.

so bukti telah dibentangkan..

pada mr tambii, sah dlm otak dia akan berkata,

"Ya Allah..pesal le bini aku gini!!"

sblm mr tambii mengeluarkan sebarang statement..ingin sy jelaskan mengapa sy memakai baju ni..

1-za nak blk kg le abg..(opss lp mention baju ni aku pakai ms nak blk kg hr sabtu) za kan anak yg solehah..baju ni za pakai spy mak ade point untuk leter za. abg kan tau, sejak ame xde kat rmh, mak dah lama x meleter, mesti skill meleter dia dah kureng..adalah menjadi tugas za untuk pastikan mak back on track.

2-abg kan xnak za membazir, so za nak ikut ckp abgla ni..jgn membazir

3-za nak pastikan mn2 lelaki yg pandang za putus selera..

4-alg kata nak bertolak pkl 7..za bgn pkl 630..takut x sempat..so mls nak gosok lain...tp za lp..along slalu ikut jam venuezuela..lmbt sejam...huhhuhu tetb za x alert psl 2

5-alaa naik keta..sape nak pandang punnn

ok..hbs-aku draft bende ni atas buaian smbl tgg akak aku siap nak blk kg..muhahahaha..penyakit blog aku x surut lg nmpknyer

2 comments:

MiD \(^0 0^)/ said...

food zai dari senin-jumaat ditaja oleh makcik mahal & co..terima kasih kpd makcik sbb tak penah lupa regular customer di tgkat atas

zaifariza said...

kak mid....terharu aku...ko ingat makcik mahal yer
kalo makcik mahal tau ni sah dia teruja amat
n sah soalan yg sm akn kuar kat aku
1-"tggl kat ats lagi ke?"
2-"kwn yg sorang 2 g mn?"
aku rs cam nak pelangkung dia dua beranak..x ingat2 ape yg aku ckp