Monday, July 28, 2008

attn: mr tambi-saya kekurangan kasih sayang

attn: mr tambii
fr: awek lu

subj: SAYA KEKURANGAN KASIH SAYANG

saya seperti diatas ingin meminta jasa baik pihak tuan berkenaan perkara diatas

2. Atas kesibukan mr tambii sejak akhir2 ini..sy merasakan yg sy telah dihinggapi simpton2 virus kurang kasih sayang.

3. ini adalah kerana kerja baru mr tambii yg memaksa mr tambii pergi keje pkl 6 dan smp rmh pd pkl 830 malam membuatkan saya kesunyian seperti siang tanpa matahari (lu masuk keja pkl 8 smp pkl 7) dan malam tanpa bulan bintang (lu blk kija, lps pukul 9, lu out of services..)

4. selain dari itu..saya juga mengalami masalah kurang tido akibat dr terpaksa mengejutkan mr tambii pd pukul 530 pg..amat kesian kat sy kan..hukhukhuk

5. oleh itu, saya meminta mr tambii cpt2 la pindah ke rmh sewa baru..walaupun mr tambii suke komplin.. " bos 2 bnyk ckp arr..x larat aku nak layan dia mlm2.." tapi sila la mr tambii pikirkan kebaikan2 berpindah seperti yg akan saya senaraikan dibawah

5.1- lu x yah bgn awl bos..giler arr hr2 bgn pkl 530, pkl 6 nak kuar rmh..2 lom kira lu nak bwk motor lebih sejam, terkejar2 nak smp sebelum pkl 8..sakit pungkoq duk ats motor lm2..2 x kira balik lg..pkl 7 br hbs keje..adus, seksa wa dgr..smp rmh dah lembik

5.2- lu bila dah smp rmh...lu aktif sejam je..pas2 out!..wa sian ok..sian tgk lu tambii tido bwh meja..kat mn lu last landing..situ la membutanyer...kalo org x nmpk..pijak lu...nnt wa nak kawin ngan sape? cb lu bgtau wa?

5.3-kalo lu duk situ, jimat pon jimat ape..x yah kuar duit tuk byr sewa, minyak sume..kuar utk mkn je..masa pon jimat..wa tahu..lu berat hati nak pindah sbb kat rmh mak datin masak bnyk..puas makan..tp x berbaloi la boss..lu nak berulang semata2 nak mkn sdp2..blk mgg2 tu makan le...mak datin srh balik mgg2 kan..haaa mkn puas

5.4- lu pindah..insyallah penyakit wa ilang lor...hikhikhik

6. atas sebab2 diatas..saya meminta mr tambii fikirkan segala cadangan yg sudah saya kemukakan..segala keprihatinan dan keseriusan pihak mr tambii memikirkan hal ini..saya dahulukan dengan jutaan terima kasih

awek lu,
tabtibau

No comments: