Wednesday, July 16, 2008

sesabo yer

aku sgt sibuk...aku rs ayat ni dah berulang2 kali aku sebut...naik muak dah
tp ade peminat blog aku sibuk srh aku tulis..muhahahah
kak mid n kak su..ni kisah benar..sila simpan muntah yg nak terjeluih 2..kuikuikui
mn dia x minat..sbb bnyk entry aku psl dia je...2 yg gediks2 srh aku update blog
bkn aku x tahu taktik kotoq 2
tmbh2 br 2 hr blk dr berpoya2..sah2 mau tahu ape aku nak tls hsl dr berpoya2 aku 2..

yer syg...sesabo yer..makwe lu yg bisneswoman tahap gaban ni tgh terlalu sbk
nnt2 za updated yer..
skrg ni pyh skit...dlm otak ni cm isi dia cc+photostat+buku melambak=mampus tgh jln aku gini
buat2 tarik napas..lps..tarik..lps...jgn push kuat2..nnt kene buasir

p/s-dia kt blog aku buat dia gelak dekah2...muhahahaha...kak su..saboooo..ane joe x th bhs melayu yerrr..kalo x sah dia kt blog ko membuat dia bernafsu..kuikuikui

3 comments:

MiD \(^0 0^)/ said...

geli la korang nih..dating dari tgh ari bwk ke tgh mlm pun dia nak tau gak ker xtvt diri sdiri masa dating..ker ko dating dgn org lain ni tibau oit..

ko jgn buat ala2 yg sorang tu dah..memuji diri senirik jer..muhahaha

SueGinola said...

Ane joe??podahhhhh!!
Xde maknenyer...
Ala..jeles ooo..ade pminat setia ghupenye..best la..org pun nk satu la..tapi xdpt2..huwaaaaaaaaaa......................

zaifariza said...

mid
member suke aku kutuk2 dia..muhahahaha

sue
podah yer..
sok2 ko mintak aku kmp duit g kenduri ko kat kanada..
aku pooodah pale ko!!