Wednesday, July 16, 2008

hancock-aku nak bg 3 bintang

ok ape 3 bintang kan...tp kalo nak pkr blk..x berbaloi sggh ngan kesabaran aku tgg citer ni kuar wayang...

aku start teruja nak tgk citer ni sejak aku g tgk wayang 2 bln lps kot..x silap ms aku tgk i'm lagend dah kuar dah iklan dia..(x brp ingat-lipas dah mkn otak aku sebelah)

jgn x tahu..xtvt wajib aku setiap kali kuar ngan tambii..tgk wayang yer...2 manusia yg begitu xcited dgn skrin tv bsr2 gedabak smp bole tgk lubang idung pelakonnyer..tp krg2 keterujaan aku tdk setruk mr tambii..dia pantang tgk tv skrin bsr kat mn2 pon..harus berenti kira black head atau jerawat kat pipi pelakun2 dlm 2..smbl2 2 mula la mengejas2kan bayangan2 utk dptkan persetujuan aku, letak tv bsr gedabak kat rmh kitaorg sok..nak tgg aku angguk yer....harammm!!! sila beli peti ais yg bole mskkan za n abg skali dlm 2..br za angguk yer

aku nak tgk hancock..selain dr gaya pembentangan yg begitu berkesan (aku dah tgk thriller dia) aku sbnrnya begitu teruja melihat lakonan will smith dlm i'm lagend..waaa itu criter sggh buat wa terharu lor...begitu sdh tgk criter 2..wa sdh dgn itu samantha (th sape itu samantha? itu anjing family will smith dlm 2 la-yer...aku x hingat nm watak pelakon utama..tp aku ingat nm anjing dia..sggh terharu kan)

so disbbkan ketidaksabaran aku nak gk citer ni kat wayang..aku tlh mengharamkan mr tambii g tgk citer ni ngan member2 dia yer..aku x kira..nak tgk sila tgk dgn awek lu yer..so nak x nak..terpaksa la mr tambii sbrkan hati..tgg aku dtg br tgk..hihihihi




aku smp pkl 6 ptg...time 2..mr tambii kat sunway..tgg member dia..member ndia nak bg cd gambo2 kat redang hr 2....nak pujuk aku..dia kuarkan la ayt pemati "nnt abg belikan tiket hancock yer,,x yah kita nak beratur lagi" yer la 2....sbb dah kuar ayt gi2..harus aku ttp mulut..karang member hangin..x jd nak tgk hancock..sape rugi? aku jugakkkk

pkl 7..dpt msg...motor pancit..adussss..aku rs aku mandi pg td..siap lulur lagiii...x psl2 2 jam aku duk tgg tambii..smbl main2 buaian..

mr tambii smp pkl 730..g solat..pas2 g mkn (aku tiap kali nak jmp tambii aku ni..harus kosongkan prut..atas alasan nak mkn sesama..) pas mkn..tgk jam dah pkl 9..tiket pkl 945..terkejar2 la nak ke sunway..mr tambii kata x yah anto beg rmh kak mid dulu..bwk je g tgk wayang...aku gabra gak,,2 beg jns badak 2..jap lg bdk2 wayang 2 kata aku nak buat cd haram lak..kang diorg cek beg aku..jmp bende2 yg menaikkan nafsu syahwat diorg..harus aku merah muke wei






smp2 dah ade promo citer batman..huhuhuhu adusss hero pojaan hati aku dr dulu...aku teruja ngan batman ok...hero dulu..si keaton 2..adusss..buat aku x nak kelip mata walau sesaat...walaupon ade mulut2 sumbang kt dia pendek (jelir lidah pd kak su, mijun mid n org2 sewaktu dgnyer) aku x kira...waaa superb!!





cb teka..member tgh layan ape 2? haaa tau itu james bond? kan nak kuar citer br? tp bkn 2 yg dia pandang..dia pandang prut hero james bond 2!!sghh hangin aku...dia kt dia nak buat perut2 lekuk 6 cam james bond 2...whattt!!!! muhahahahahahahahha..aku gelak guling2 bole tak? dgn nafsu mkn yg ala2 pirhana 2..mampu ke sygggg...

tp yg jd persoalan..lu mau tayang prut dkt sape? mamat tu lain laaa..sah2 dia pelakun..prut lekuk2 tu rezeki dia..yg lu? mau buat part time jadi penari kabaret ke?..setakat nak tayang kat wa...x perlu le lekuk2 gi2..nnt ssh nak buat bantal..hikhikhik

layan tgk hancock..ok laa..kelako..uncle sblh aku gelak smp terangkat2 bdn...aku rs kalo citer 2 3 jam..sah kerusi dia ddk 2 tercabut..aku kesian ngan kerusi 2...cm aku rs cam tgk drama kat axn je...x le teruja sgt..kira ok laa

dah la...otak aku dah sound- photostat..photostat..photostat....jem

tata..

3 comments:

Ceera said...

nape kasik 3 jer, skit sangat okey.. citer hancock best.. me 4 setengah.. hahaha..

MiD \(^0 0^)/ said...

utk org mcm aku yg tak penah tgk hancock aku bagi 0 bintang..

so tibau,ceera jgn nak argue dgn aku punya bintang...hehehehe

zaifariza said...

ceera,
cukupkan 5++ la..baru kaw2
xde adegan tunjuk prut 6 lekuk kot..psl 2 kurang kaw..hihihihi

mid,
ok ape...jarang ape org ltk kosong bintang
aku suke..aku suke!!