Friday, August 29, 2008

aku malas

dah ptg br nak nulis yer...
aduss penyakit malas dah dtg
aku mls g kedai..nak ddk rehat2 kat rmh..mr & mrs asam xde, blk kg kat kelantan
harus aku yg bermaharaja lela kat rmh tu
tp xleh..aku dah janji ngan bebdk ni..ade buku nak kene anto hr ni
lgpon bhy aku duk rmh sorang..mcm2 bende x patut aku buat nnt, huwahuwahuwah
pepg td je aku dah menala roti telur goreng ngan bihun tomyam..see
kalo aku duk rmh satu hr ..rsnyer mau perut aku saiz menunggu hari..

sok nak blk kg..projek kuih aku alhamdulillah..ramai permintaan..harap2 terbuat la
tu ayu x bwk opis lagi..dia cuti dr isnin ari 2..bwk opis insyallah ade lagi order

oooo..aku nak kene rehat la..dah berminggu ulang alik dr kg
dah le keje pon x cuti2, huhuhuhu

xper2..kata nak kumpul duit
umur dah lanjut..

lg 2 hr umur aku kompom 28...

2 comments:

Diana Ishak said...

heppi besday in advance.

zaifariza said...

tochee2

kak di sponsor epal ijau sebakul leee

sggh x malu!!