Thursday, August 28, 2008

lagu penaik semangat

suke dgr lagu ni
lagu motivasi nmnyer
huwahuwahuwah

meh sama2 dgr
lirik aku letak kat bwh

lagu ini saya tujukan kepada semua pembaca blog saya
u make my day

meh naikkan semangat

setiap hari..kita xkan tau ape influncenyer kehadiran kita dlm hidup seseorang
ade yg akan rs gembira dengan adenya kita disisi
ade yg cukup dengan hanya tahu kewujudan kita disisnya

itulah korang dlm hidup aku
xperlu ade disisi..cukup aku tau korang peneman aku tiap2 hari

utk org2 yg sememangnya kenal aku...
aku gembira dgn adenya korang..
mgkn aku terlalu kasar..
tapi cukup korang tau...korang x penah sia2 pd aku

jadi diri sendiri
& aku tetap akan mencintai..

yeeehaaaa!!!



Beautiful dawn - lights up the shore for me.
There is nothing else in the world,
I'd rather wake up and see (with you).

Beautiful dawn - I'm just chasing time again.
Thought I would die a lonely man,
in endless night.
But now I'm high; running wild among all the stars above.
Sometimes it's hard to believe you remember me.

Beautiful dawn - melt with the stars again.
Do you remember the day when my journey began?
Will you remember the end (of time)?

Beautiful dawn - You're just blowing my mind again.
Thought I was born to endless night, until you shine.

High; running wild among all the stars above
Sometimes it's hard to believe you remember me.
Will you be my shoulder when I'm grey and older?
Promise me tomorrow starts with you,
Getting high; running wild among all the stars above.
Sometimes it's hard to believe you remember me

No comments: