Thursday, August 28, 2008

awasi budak ini


budak muke baik




ooo lala ade la...





babyy...jgn usik lala
buat mata buntang ngan aku
dalam hati "pelak!! pesal x leh pegang lala?"



pegang manja2..
"sayang lala..lala"
ko pon terpesona ngan ayat2 lembut yer lala..tgg jap lagi nasib ko





meh lala meh..sayang lala
tgg le ko kejap lagi lala




keganasan bermula...aku dah ckp dah,,jgn dekat ngan dia!!





padan muke ko lala
sah dalam hati "menyesal aku dekat ngan budak ni"


baru ko sibuk nak selamatkan diri ekkk
dah terlambat la..dah x sempat dah..ko tgg je la nsb ko kat situ





taraaaa...meh kita main bolaa


kesan dari di "bola" kan oleh budak muke baik - lala menjadi mereng..otak dia tercedera teruk
dia dah x kenal mana satu tikus..mana satu kerusi...usaha dia utk memakan kerusi yg disangka tikus

so kucing2 lain..sila ambil pengajaran yer dr kesilapan si lala
jauhi kanak2 yg bermuka baik ini

jangan kata aku x bg warning yerr
jangan kata aku x penah warning yer

2 comments:

SueGinola said...

Kucing come..Superman pun come...eiii..nk picit2 dua2...

zaifariza said...

aku x come kak suuu???

smbl ketap2 bibir..ketap2 penumbuk