Sunday, August 31, 2008

pengisytiharaan

saya..pemegang mohor diri saya sendiri
dengan ini mengisytiharkan

umur saya kompom 28 tahun

aku nak nangis ke nak gelak sorak2 ni?? hohhohoho
aku dah 28 weii..x bole le nak mengkakakkan korang lagi..sedar2 diri nmnyer

ape2 pon

terima kasih kepada semua org yg mewarnai hidup aku selama ni
yg bersama aku ms susah senang,,
korang tetap aku kenang smp bila2

terima kasih pada org yg menyakiti aku..yg membiarkan aku sendiri masa aku perlukan korang
korang banyak mengajar aku ttg hdp..

semua yg berada disekeliling aku..aku bnyk bljr dr korang..

moga nyawa yg dipanjangkan ini x kan disesia-siakan
moga segala impian akan dipenuhi..
semoga ibadahku akan makin sempurna
moga dpt ku baiki segala yg pernah aku rosakkan dahulu

terima kasih utk segala kesabaran, nasihat,kegembiraan, keindahan yg penah diberi...

aku bersyukur dengan ape sahaja yang aku miliki..alhamdulillah

4 comments:

Anonymous said...

selamat hari lahir sedara..semoga diberikan rezeki yang mencurah2 dan diberkati segala ibadah.muahhsss.

SueGinola said...

Hepi Besday Kak Zai..
Dah tua dh..hehehhehe

Jgn le syahdu no...org baca sedih la...

umieadam said...

hepi besday zai..
dah tuo ye..tapi jiwa harus sentiasa muda kan..

zaifariza said...

ooo tq2

sape kata aku tua tu?
ko dah lama idup ke???
sekeh pale tu nak??

sgt sensetip ngan ayat tua..muhahahaha