Wednesday, August 27, 2008

puan faridah melaram


puan faridah melaram..tudung sgt bling2..adik aku nak pakai kan tudung ikut fesyen terkini x nak..spoil je..beg baru lagi 2..akak aku bagi


"ala beg ni besar sgt le ngah" - ayat utk mengecek beg baru dr aku

"dah tu pakai je la beg kecik yg ade tu" - ayat utk mematahkah keinginan puan faridah utk dpt beg baru..ayat tersirat " jgn ngengade..baru je dpt beg..nak beg baru lak"

"saje bawak beg besar ni..senang nak isi ape2..karang nak kecek lauk kat rmh kenduri tu..anak aku yg debab (tunding tgn kat aku) tu nak makan" - kasaq ayat nmpk!! tu ayt tersirat x puas ati le tu, aku x nak beli beg baru tuk dia!


bye2 mak..hati2 naik motor tu yer..jgn join rempit2 dijalanan

2 comments:

Ceera said...

hahahaha..

kan dah kena balik..

zaifariza said...

menyokong pn faridah nmpkkkk

sgt2 x patut!!
huwahuwahuwah