Wednesday, August 27, 2008

mengantuk

adakah citer aku berkenaan ngan gambo kat atas?

hohohoho xde yer...gambo tu aku letak sbg penaik semangat ats rs mengantuk yg melanda ni

hai sayang..muke u ganas arr..i like..huwahuwahuwah

aku dah tgk citer 2..tp x hingat camne citer nyer..rsnyer si johhny tu jd ahli sains yg x caya hantu..kot le

oooo...aku ngantuk...kes x cukup tido

malam td tea halia aku dah start bertindak..cirit aku memalam buta..huhuhu

rsnyer 3-4 kali ketandas ..ni pon terasa nak buat lawatan..jap lg la

tea halia ni best gak...rs bole tahan..tp yg best..angin2 yg dibuang tu amat superb

cam bunyik ketapi..pom..pomm

tp..jangan buang kentut anda merata2..karang ade lak yg pitam bau telur busuk

skrg msk bab mengumpat

tau mlm ngan pg td prut aku memulas..jap2 g toilet.,,jap2 g toilet

bila dah dpt tido..ade lak sorang hampagas ni

adeke dia bg msg kat aku pkl 345 pagi???

sgt2 hamapagas okeh

dah le msg aku bunyik katak mengawan..mau x terbgn

tgh2 ngantuk..x pulak terpkr nak silent

bole..pepg buta dia ajk aku bercekak psl anwar ibrahim ngan saiful kn liwat tu

alo kak...anwar ngan saiful tgh bahagia membuta..yg ko dera aku nak dgr celaan2 ko pd anwar dan ketaksuban ko pd saiful tu pesal?

adus bengkak ati aku..bila aku jwp no komen..dia bole truskan semburan2 dia kat aku!!!

ape slh aku!! why me..whyyyy..tell me whyy (lenggok lagu BSB)

last2 aku bg msg ilang sabo

"dah tu takyah le ko memekak berhujah ngan aku pagi2 buta ni kak *** wei!!! aku nak membuta arrrr!!!"

pon x phm bhs..last2 aku senyap kan..huwahuwahuwah

pg td baru aku bc btl2 msg dia..woooo menempelak aku yerrr!!!

ayat dia

"kak, sumpah mubahalah 2 xpyh ssh2, cukup tekad dia cakap 3w 2, cukup ujung sumpah tu mengaku dia yg sendiri akan kene laknat dgn Allah kalo dia tipu, xde syarat spesifil..see politik dgn agama korang dah campur adukkan..lg 2..cb tgk kes rogol atuk2 yg umo tua nak mampus tu, ada kes yg umo dah lebih 50 keatas..kak, ramai.. 2 pon mangsa tipu ke? 2 lah kata, sbb dia anwar, korang mcm anggap dia suci murni la konon, tp sbb bdk2 2 namenyer saiful, budak muda n mentah, korang kata dia penipu, kena beli..sah2 kepala org melayu zmn jahilliah..mata..hati..semua kelabu, 2 br anwar 2, dah skit punyer fanatik..entah2 korang ingat dia 2 imam mahadi kot..trn kat bumi tuk tolong org2 sesat akhir zaman..nauzubillah"

meh aku jawap

1..sumpah tu sah atau tak..2 bkn keje aku kan..tu keje Allah..laknat dia bukan aku yg tentukan..Allah yg tentukan..laknat x semestinyer tgg akhirat..ko x penah dengar dosa kita dibls time kat dunia gak ke? ko x bc kisah ustaz shaari? 3 bulan lps solat hajat yg diorg buat..3 bulan lps tu Allah tunjuk kisah sbnrnyer..so kes saiful..mmg dia sumpah..tp perlu ke aku nak caya sumpah dia on the spot..cm sbb dia dah bersumpah?..tgg beb..ko ngan aku cm pemerhati..jgn trus judge btl atau tak..senang sgt gi2.

2.agama masuk utk semua bab..bukan politik..alquran ajar ttg politik..ttg ekonomi..ttg perhubungan manusia..manusia sentiasa belajar sesuatu yg baru,,psl tu Allah bg otak..bsr lak tu..lain le burung unta "otaknyer lbh kecil dr saiz matanya"

3. atuk tu rogol pompuan ke lelaki ekk? pompuan ngan lelaki tenaga dia xde beza ekk? umur cucu2 yg slalu dirogol 2..brp ekkk?

4.korang? korang tu termasuk aku ke? sejak bila aku jd penyokong anwar?

5.sape fanatik ngan anwar? cb ko citer skit..dlm kolam..ade ikan kan...sape mkn ikan? manusia je ke? bnyk binatang mkn ikan kan? n camne manusia nak tgkp ikan? kene gune otak kan..anwar ade lah pemangsa dr golongan lain..sbb dia ade maka org mula gune otak utk tentukan ape yg btl ape yg x bila smp bab pilih pemimpin..2 maksudnyer..xkan kita nak jd ikan yg serah diri trus pd pemimpin hanya sbb kita mmg tahu kita akn dimkn olh manusia je..hdp kita ade pilihan kak..yg xde pilihan mati je...selagi hdp..ko kn pilih..kn pandai pilihla..

senang ckp..aku x minat psl politik..aku x pandai ckp psl politik..cm aku ckp berdasarkan ape yg aku bc..aku bkn fanatik anwar..bkn fanatik sape2..aku pemerhati..

kita slalu pikir senang bila sesuatu dpn mata..tp sebalik dr "sesuatu" yg dpn mata tu..kalo dikaji dr yg tersurat bkn tersirat ssh gak

aku pening ngan ayt sdr...help meeee

2 comments:

Ceera said...

ha kau.. kan dah ngamuk kat sini.. tk pasal2 jerk..

zaifariza said...

2 bukan mengamuk nmnyer ceera
tu nmnya melepaskan sengal di hati..huwahuwahuwah

dah..nak jawap kat tipon..karang kata aku tertinggal ketapi lak