Wednesday, August 27, 2008

sape x mandi pagi td?

sape x mandi pagi td..cb angkat tgn
x aku yg x mandi pg td?

sgt2 suey hr aku hr ni..sgt2 suey!!
aku rs nak menjerit je dari td ni..nak memaki sesape yg tgr aku
tp aku normal lagi..setakat ko tgk muke akak cam setan tu..maafkan je la...

mula2..komp aku buat hal..slh aku gak..pg td patutnyer aku repair..tp aku g sibuk buat keje yg bsk2 baru nak anto..so x bertgk le komp2 tu

last2 bila ramai org..seko2 mogok! xke tak haram jadah namenyer tu..sakit tul
aku nak mintak mr asyam dtg tlg btlkan..dia pulak sibuk..adusss
x larat aku..kejap2 lari kesini..kejap lari kesana..aku nak format komp..skali cd pulak x jumpe
aku nak restore balik..tekan restore..dia restart balik..shilake sggh!!

dah la lapo..aku x leh mkn lagi dr td..terkejar2 nyer psl
pg td kemain relek..tgh hr jd gini le
ni pon aku curi2 masa nulis..kes hati pns..
nak sejuk hati,,kene le memaki dlm ni
lasok le sape yg tersejat hati membcnyer
aku xde hati nak gelak..nmpk aku gelak?!

tmbh suey aku..
si zul tetb muncul
cam *&@%% btl arrr
pesal le ko tetb muncul...ko nak tuntut ape lagi dr aku?
tak puas2 ko sakitkan hati aku dulu ke?buat muke x berslh..muke 5 sen
duk pandang muke aku..tlglaaa ..jgn buat muka belas gi2 leh x

aku buat bodoh..buat2 sibuk
mls aku nak melayan dia..hati aku dah kering
dia yg buat aku gi2..dia yg skitkan hati aku dulu
dia yg membodohkan aku dulu

agaknyer rs cam org bodoh duk sorang2..dia blah arr
sblm blah mintak lak no aku..hampeh tul..mintak dpn bdk2 ni lak..karang pjg citer..aku bg je la..mls soal jwp

ati aku panas lagi...x ilang2
benci!!!
cam sial!!!

No comments: