Wednesday, August 27, 2008

saya budak baru masuk sekolah

hohohoho...sape kata aku mls nulis?



yer murid2..hari ni kita akan ade kawan baru

tapi jangan gelakkan dia ok..walaupon dia sudah tua bangka..baru nak msk skolah..huwahuwahuwah

bos aku msk skolah balik..tu la kecik2 dulu srh belajar ..mls..time org belajar g curik ubi kat kebun org..kan dah tua2 baru nak belajar blk...

aku dah kata ari tu, mr tambi msk daftar utk jd pelajar kat OUM..ambik course..aku lp nak tanya..hihihihi..bole?
so kelas start sabtu ni..tp kn pospone..tgk..baru start bljr dah pospone kelas..iskh..iskh..iskh
dak ehh..dia keje sabtu ni..x leh cuti..ramai staff dah ambik cuti awl




pura2 rajin dpn bini...alehhh x yah nak bodek2 wa la tambii




buku yg sedang dibelek2..harap2 berterusan le rajinnyer tu..nak gak kembang2 idung tahap melampau time konvo dia bsk (insyallah) sbb wa punyer tambii dpt anugerah dekan..huwahuwahuwah...niat dah x btl dahhhh

skrg tgh buat jadual..nak buat revision setiap malam..nmpknyer makin pendek le aku nyer shift ngan dia ni..huhuhu..alamat datang blk la sindrom kurang kasih sayang aku..huhuhuhu

tp xper la..dia buat sume tu utk kami gak kan...kn bersabar..

rindu pada senyuman tu..
rindu pada kemesraan itu
rindu pada insan yg mendatangkan kebahagian itu..
chaiyoo2 abang!!

2 comments:

umieadam said...

sanggup lg nak belajar..very the syabas k buat buah hati zai hehe

zaifariza said...

dah..
dulu org srh belajar dia g curi ubi kat kebun org..sape srh

padan muke dia kan..padan muke aku skali..muhahahahah