Thursday, September 11, 2008

ruangan cik sri siantan

*MENGANTUK SANGAT2 MASA BUAT KUIH

assalammualaikum cik sri,

saya seorang gadis berusia 28 tahun..masalah saya ni bermula sejak seminggu sebelum puasa & kini berlarutan. saya bimbang jika ianya berlarutan, akan menganggu pretasi kerja saya.

sempena syawal yg akan menjelang, saya & adik saya bercadang untuk menjalankan perniagaan kuih raya..kami menjual beberapa jenis kuih raya & antaranya adalah almond landon..

masalah saya, saya akan merasa sgt mengantuk ketika cuba menyiapkan biskut ini terutama ketika menggetel adunan..saya sgt keliru dengan masalah yg sedang sy hadapi ini..ini kerana masalah ini hanya muncul ketika sy cb menyiapkan biskut ini, masalah ini tidak pula muncul jika saya sedang membuat biskut2 yg lain..


almond landon yg cb sy siapkan smbl terpejam2 mata

tolonglah sy cik sri..saya bimbang jika mslh ini x selesai..segala order yg saya dapat sempena raya ni xkan dpt sy siapkan..dan ini akan membuatkan pelanggan2 saya naik hangin & mungkin akan memcucuk bijik mata saya seperti citer kasim selamat jika sy memberi alasan seperti diatas..

adakah saya perlu menukar bahan2 adunan, atau adekah sebanrnya sy mmg alergik dgn kuih ini sehingga memudaratkan kesihatan saya sdr jika sy masih meneruskan pembuatan kuih ini? saya sangat mengharapkan pertolongan cik sri utk merungkaikan masalah sy yg semakin kronik ini

pertolongan cik sri saya dahulukan dgn terima kasih

gadis pembuat kuih, jimah lama


perhatian- surat yg bertanda * akan mendapat sepasang kasut raya sumbangan bata



sesape yg rs dia ade daya kebolehan menjadi cik sri siantan..sila la tolong aku yer..plzzzz...i need ur help

suriani supian..kalo mslh aku x setel..kuih almond landon ko kira hangus yer:)

1 comment:

SueGinola said...

Nota Dari Cik Sri Siantan*

Pembaca yang disayangi sekalian,

Cik Sri Siantan telah mendapat MC sejak hari pertama berpuasa (mata CSS pedih n merah sbb tiup arang untuk buat bahulu yg pelangan tempah)

Segala surat menyurat akan dilayan pada hari ke-9 Syawal nnti.

Harap Maklum...