Wednesday, September 10, 2008

anak aku pose

hr ni dah brp hr pose? 10 hari kan? si sengal kambing itam tu email aku..dia dah genap 30 hari..mmg sengal


anak aku sorang ni..first time pose..umur dah 6 tahun kan,kene ajar2 pose. hari pertama pose..flat..bwk g jusco sepanjang jln senyap..x bukak mulut..jln pon sggh2 x larat..nak sgt ikut, kan lembik..tgk lak aidil minum "bilo" lg terliur dia..sekejap2 tanya brp lama lagi nak buke..kene la pujuk..kejap2 merengek haus..suruh buka x nak..

hari kedua dah ok dah..dia dah biasa..makan sahur kene bnyk..n kene bnyk minum air..so dia leh tahan smp waktu buka nnt

alhamdulillah smp sekarang, xpenah lagi dia monteng..tp dia punyer ganjaran amatlah tinggi..tau kakak aku janji ape?

"kalo aina pose penuh, nnt mak ngah ngan mak teh belikan rmh utk barbie doll tu"makngah ngan makteh???? ko ulang skali lagi!! pesal nm aku lak naik!!

hampeh akak aku!!



dia dah rajin ikut solat skrg, kekadang dia ikut aku..kekadang umi ngan abahnyer..alhamdulillah..harap2 menjadi anak aku sorang ni

kejap je besarnyer..rs mcm baru semalam aku dukung dia..aku jaga dia
dulu time cuti semester..aku g rmh akak aku..jaga aina..time tu kamera mesti ade filem..aku suke ambik gambo dia

skrg dia dah besar..dah g sekolah..dah pandai bc buku, dah pandai mandi sendiri, pakai baju sendiri, makan sendiri & dah pandai jawap ckp aku!



aina masa 5 bulan..kecik2 kemain suke tgk buku..skrg ni bila aku srh bc buku,
"ala makngah..aina penat arr"
aku luku pale tu baru tau!!
jangan nakal2 k syg..aina dah besar..jgn degil2 k
makngah sayang aina..makngah nyer baby tua :)

3 comments:

umieadam said...

mak aina taknak tambah adik ke?

zaifariza said...

nnt aku tanya mak aina yer:)
ade ke tanya aku

aku nak tmbh anak gak..muhahahahah

SueGinola said...

Igt lagi..
Time dia kecik dulu bulat dia same je dgn Mak Ngah dia kan..kan?hihiiihhihi