Wednesday, September 10, 2008

rumah kakak aku yg dah renovate-request by sue

aku ni asyik melunaskan request org yer..
sape nak lunaskan request aku?
aku x mintak bnyk pon..
kuew teow goreng + jus tembikai
tolongla perkenankan permintaan ku yg sedang mengidam ni..muhahahaha
sue 2 kan korang..gatal gedik srh aku tempek gambo rmh akak aku yg dah siap..dah request dekat 5-6 kali..dr rmh x siap hr 2..pening aku..pesal dia nak tgk sgt

sok aku ade rmh sdr..ko x request gi2..aku sembelih ko tau!!
pose nyer hangin..
bhgn porch-ade tempat2 utk lepak

ruang tamu-ade 2 ruang tamu..diorg pecah bilik lama..so ruang tamu jd besar..tp seksa gile aku yg rabun ni nak tgk tv..sofa ujung sn..tv pulak ujung sana..seksa aku!

dapur..tepi tu ade toilet ngan bilik air..aku ambik gambo ni ms aku buat bihun tomyam ari 2..2 yg berttp tu bihun ngan tomyam le tu-time lom pose lagi

bilik aku ngan aina-sebelah dapur td...disebbkan bilik mr& mrs asyam x siap lagi..diorg gune bilik aku dulu..so aku tido ngan aina


kat cermin tu..bilik air sebalah, bilik mr& mrs asyam..time rmh ni tgh renovate, sofa ijau tu la katil aku..sakit pinggang aku sebln

mamarazi yg sibuk post rmh org dlm blog..semua ko nyer psl suriani supian..muhahahah
jap lagi bos aku bc blog ni..sah le aku kene kutuk kaw2..ayat standard
"aku dah kata, jgn nak menyengih, mata ilang" hampeh!! suke ati arr!!!
ooo rmh ni x hundred percent siap lagi yer..wiring x settle lagi..brg2 pon x berbeli lagi..jgn le ko gatal srh aku post skali lagi time dah siap sok..aku anto santau nnt

3 comments:

SueGinola said...

Wahhh..
Menarik2..praktikal n cantikkk...

Boleh la buat tmpat transit kalo gi Pahang nanti..hehhehehe

zaifariza said...

arrr..citer nak g phg tu kan..kalo x silap aku dah dekat 2 tahun aku dgr..smpnyer idok gakkk!

SueGinola said...

Hahahah..tak dapek den nk nolongg...hehehhehehe