Friday, October 31, 2008

anak aku dapat sijil


anak aku dah dapat sijil tadika dia
so skrg aku tgh pk..nak srh dia cari keje dulu ke atau nak srh dia sambung belajar
kelepek kepala sendiri...

anak2 yg masih suci murni lagi..x tau makeup, x tau melawa..kelepet tudung pon x reti..tgg 3-4 tahun lagi..sah diorg sdr malu tgk gambo ni..malu tgk tudung seko2 hengot bengot
semalam balik keje..trus tayang gambo ni kat aku..abah ngan umi dia srh aku scan..nak print & framekan...walaupun temanyer "no iron please", bangga ok tgk anak diaorg dah besor...dah dpt sijil tadika..aku pon tumpang bangga
belajar rajin2 yer syg..jadi org bergune..jd doktor

2 comments:

SueGinola said...

Ooo..kalo jadi org berguna je kena jadi doktor la ye...abis, kuli cabuk cam org ni tak berguna ke kak zaiii???

Emo ok....hehehehheheheh

zaifariza said...

minah..ko bc x entry aku sblm ni
cita2 aku dulu nak jd doktor..tp x sampai
so aku kalo bole nak srh ank aku sorang ni jd doktor..ade pahem!!
emo tah ape2