Friday, October 31, 2008

gonjeng2 yuk

beg beserta baju2
siap!!

charger ngan beg tgn
siap!!

sweater
siap!!


toiletries
siap!!
kasut
siap!!
kemera
siap!! tp bateri x beli lagi
tiket

siap- beli pergi balik lagi, takut kn sembur ngan suriani supian suke naik angin 2
gambo sep
tuan punyer gambo dah tempah dr mgg lps lg..x buat mau aku kn takik dr dia skali
telekung-rmh su ade..lgpon jamak
rs dah xde ape tggl dah
ok korang...kita jumpe besok yer..gonjeng2
suriani supian..tgk wayang midnite nak?
mid-si mas kata dia ade plan ptg ahad..so dr terkejar2 kita jumpe lain kali yer..nnt kita arrange tuk puak2 kita lak
mastura-aku g sn pg ahad..insyallah, kalo diorg ni nak ar..so sila batalkan dating ko pg2 buta tu
yer
aku dtg kejap je,,so x leh nak jumpa sume
su sep mijun n akak-sok kita gonjeng sm2 yer
jgn ade lak nak bwk laki..lalalalalalal
ni kouta utk dia tmbh bini ade ni..sila simpan laki anda dirmh
nnt i segan2 nak gonjeng2 dpn abe ipar..huwahuwahuwah
x sabo nak jumpe korang besok!!
ulangtahun ke -10 persahabatan kita
moga akan berterusan
su-malam ni gonjeng berdua yer..lalalalalal
sayang...bagi chance kat i 2 hr ni ek,
sumpah i x cari lain..
i usha je..don worii
kuikuikuikui

4 comments:

umieadam said...

weh zai tak ngajak aku ke...
sampainya atiii..
sob!sob!

berdrama jap

SueGinola said...

Iye..akan ku tunggu mu di pintu syorga..(hahahahah..syorga la sgttt...)

zaifariza said...

ala..la..alaa
umi..bukan x ajak
cm nak gathering sm2 nnt je
masa suntuk la sayang wei..
hukhukhuk
jgn ngajuk2,
nnt kita plan sama2 kita yer

zaifariza said...

sorga x sorga..
mlm ni jgn membuta cpt..jmpt aku dulu