Wednesday, October 22, 2008

g mampus la ko!!

****** (10/22/2008 1:53:45 AM): zai laki tuh jAhat
****** (10/22/2008 1:53:51 AM): aku benci
****** (10/22/2008 1:54:06 AM): setan laki tuh,, dia mainkan aku
****** (10/22/2008 1:54:11 AM): setannya

msg offline aku dpt pagi td..terkejut aku..pesal minah ni..tgh bahagia2 sakan..tetb lak lain jdnyer
sms dia pg td..dia kata ok..so mood dia tgh weng2..mls nak jd reporter cabuk..bg dia cool

so td dia ym..dah ok..dah normal blk..aku tanya la ape halnyer

jadah arr jantan 2..psl ko kiciwa ngan makwe x gune ko..ko nak buat pompuan lain gi2 ek..sengal nyer jantan..
btl la..bila kenang blik semua pengalaman kwn2 aku ngan jenis2 bacul gini..rs cam ilang percaya ngan jenis ni..tmbh2 ngan pengalamn sendiri

pkr bilik..pompuan pon ramai yg cam bitch, ni kan pulak lelaki..dlm dunia ade baik ade setan kan..
tp btl buat aku menanah la..muke kemain baik..aku br je jumpa diorg ms open house akak aku ari 2..muke sebijik alim..tmbh2 aida kata dia rajin g surau sume
tp btl ckp ijun..bukan kita tahu dia btl g ke tak..ade org ckp mmg x penah kurang..tp dalam Allah je tahu..g surau pon blom tentu dlm tu btl2 bersih
tah2 g surau sbb bapak dia tuk siak ke..srh dia cuci kolah..sape tahu..kn pakse nyer kes

tp iskhhh btl2 la pns aku ngan manusia mcm ni..punyer beria ko mencairkan pompuan tu (aida forward sms dia) kemain ko nyer layanan kat dia..skali ko ckp xde ape???! setan la ko

ssh ngan manusia sekarang..muke nmpk baik..dpn kita kemain baik..blkg rpnyer setan beso..senang2 ko lafaz sayang bagai nak rak..senang2 gak ko anggap bende 2 cm sampah yg kuar dr mulut ko..cam sial!!

aku tgh panas..mula2 ***** naikkan darah aku..skrg mamat setan ni lak..emo terlbh aku hr ni

No comments: