Wednesday, October 22, 2008

bosan!!

bosan wei!!!

cam nak mati aku duk kering2 gini..waaaaa
ape aku nak buat ni?
download citer bapak le slow..
tmbh skit ati aku..dowload citer jepun "anego" smp episode final, x leh download
mule la aku nak memaki ni.....tau file 2 prob jgn le g download..buat letih aku je download..nak tgk terencat..citer x hbs
sengal!!!

tgh usha suriani supian
ajak dia buat keje senonoh...
muhahahaha...kiji aku kan

aku mkn nasik lemak tahap melampau ari ni..salahkan sape?
salahkan tambii..dia yg duk usha2 aku mkn bnyk2
aku dah kata..bab mkn jgn dicbr..sbb x cbr pon aku pandai je mkn bnyk2
dia bnyk utang ngan aku tu..bila mau langsaikan bos?
x kira..za nak abg langsaikan cpt..hbs assg ni langsaikan jugak
kalo x aku meroyan..lu kata jgn bg tayangkan kan?
saje aku tayangkan nnt..muhahahahaha
jd setan sesekali
tp dah mkn nasik lemak ni alamat mata stim arrr
x mmg stim sbb aku relek sgt ari ni? agaknyer laaa
nasik lemak 2 aku buat sdr ok..percubaan kali kedua
aina kata nasik lemak aku sdp..so???

ooo suraini supian nnak dtg rmh aku sblm aku kawin semata2 nak srh aku masak
ape kelas kak..aku menumpang rmh org je skrg ok
tak rmh akak aku..rmh mak aku
so aku xde rmh..jadah le ko nak srh aku msk kan
dah tentu2 x best makan2 kat rmh org..kalo dah jns2 "AYU" cam ko dan makhluk sejenis
xde maknenyer..mau mak aku halau korang nnt..muhahahaha

tetb rs nak ade rmh sdr..tp aku x suke dok sorang2
kalo ade kompeni..ngam coi arr...
x suke..x suke..x suke!!
tp kalo ade rmh sdr..leh buat cam reta sdr kan..kan..kan
ala sesekali terimbas masa duk seksyen 2 dulu
walaupon aku lbh menjd bibik je dlm rmh 2 (jgn seko2 x ngaku lerrr)
tp syuorga ok...aku leh buat ape aku suke
ni yg nak kawin cpt ni
abg..jom crk tok kadi ptg ni nak?
tuk kadi tggl kat belah mana ekk?
dah g kursus kawin lom?
dulu sape yg beria ajk aku g kursus kawin 2..smp la ni kat mn kursusnyer pon aku x tau
gile..gatal merela nak kawin tp habuk xde
giloss

tp 2 pon rmh sewa..tp ok gak kan,,duk sermh ngan member2 kamcing
wei korang!! tlg crkan aku keje baru..pas2 kita duk sermh...ok x?
alamat x berlaki le aku gi2
tau nyer..jmp bebdk ni..alamat tambii aku mkn ati..kes terabai
kekurangan kasih syg..wakakaka..dah tu...lu buat wa dpt sindrom 2 x sm ke bos?

hohohoho aku kekurangan kasih syg balik
ape kes?
kesnyer bos aku gile menyiapkan assg yg melambak
aku pon pelik la..
tiap2 malam dia buat assg
"siap x assg tu?"
"baru siap intro..aku br draf kat kertas..x taip lagi"
ni lah masalah pelajar tua...kok la ade laptop 2..dia tetap nak start dr zmn jahilliah..tulis dlm kertas dulu..jadah pe tah
aku ckp org, aku pon sama..wawawawaw

hdp aku pnh ngan kebosanan la skrg..siang2 bosan
bdk uniten cuti studi week mgg ni
so x ramai yg berkeliaran kat muadzam ni
so aku x brp nak bz
malam lak xde sape nak layan aku kecuali suriani supian
duk la msg2 ngan dia
siang2 skype ngan dia
malam lak bermsg ngan dia
beb..kita jd pasangan les je la cam ni..muhahahaha
kelepek kepala sendiri

bosan arr duk muadzam ni
aik..baru skrg aku kata bsn duk muadzam
5 tahun ko merempat kat sini baru arini ko bosan?
pe kes?
kesnyer xde sape nak melayan aku skrg
kesnyer aku dah berbln x g giant kuantan nun,
abadi muadzam ade..g le bergila soping kat situ
ape kelas beb..sume bende aku nak xde kat situ
hbs2 aku cr telur je laa..buat nasik lemak hr ni
ooo itu cerita semalam..tp smlm aku x g abadi..aku g kedai khadijah ismail
beli telur ngan timun
aku ingat nak beli sotong tp malas arr
bajet

skrg bajet duit tabung aku penuh..so aku x yah kuar duit tuk beli hadiah sempena bizday mak aku n bizday aidil
jadi ekk korang nak beli bende 2?
aku dah siap ngumpul2 ni..kang x jd mau aku meroyan hentak2 dpn korang
aku x kira

aidil nyer hadiah nak bagi ape ekk?
penat la aku nak cr thomas n fren 2
bende jadah 2 x diternak kat malaysia ni..mana aku nak cr
gila arr..lain kali ajar le anak ko tgk ultraman ke, mikey mouse ke barbie ke
ni thomas n frenn..punyer la payah aku nak cr bende 2
beli aidil nyer hadiah wajib beli minah kecik ni jugak..kalo x aku lak kene tgk dia meroyan
waaa..mn aku nak cr rmh barbie doll 2..rega bkn skit2 lak 2
srh je tambii buat kotak ala2 cam rmh leh tak
leh x abg
huwahuwahuwh
mau aina protes muncung pjg sebln

aku nak g solat arr
penat aku merepek dah

3 comments:

SueGinola said...

ape "AYU"2 ???/
Bile mase lak org ayu??giloooo!!

Tak kira la..rumah sndri ke rumah org lain ke..sila masak untuk org ok!!!

Less???tak rela i u...
Sila kelepek pale hotak lu yg jambuul tu berkali2!!!

mast said...

Virus bosan dah mai dah.....
Hehehehe
layannnnnnn jerlah....

zaifariza said...

"AYU" kak
pepham je la tang mana "AYU"nyer korang..huwahuwahuwh
tgg le aku skadal ngan datuk H dulu..bole mintak banglo brg seketul dua
ala kak su..jom la kita jd les..jom la..jom la..jom laaaa
muhahahahaha

mast..ko mmg memahami kan
aku nak g rmh ko
tp x kompom lagi
nnt kompom leh la ko tempah karpet merah 2

roger n out