Friday, October 17, 2008

mirror



aku kan slalu kata aku suke tgk citer seram2 ni..so selasa ari 2 aku nekad..nak tgk citer antu menggunakan screen penuh..kira nak kata.."yer saya sgt brani"


last2

ni gak besarnyer screen aku..suke tgk citer seram..tp penakut..ape kes? terkebil2 aku duk membc subtittle nyer

ok..movie baru..aku start tgk selasa..semalam baru hbs
sape suke tgk horor film..bgs le tuk korang citer ni
seram n ade adegan sembelih2..
citer psl mamam 2 yg mengalami mslh ketagihan akohol lps dia g tembak org..dia ni polis yer..so kn berenti keje x silap aku (3 hari tgk..bende kecik2 mmg le x hingat) so tuk tampung idup dia n kembali pd wife ngan anak2 dia (bini dia duk berasing ngan dia lps mslh ketagih dia makin truk) dia jadi jaga mala kat mayflower, tmpt yg dulunyer satu mall yg sgt2 gah kat NY tp terbakar, sume mangsa mati terbakar dlm 2..tmpt 2 lak asalnyer rmh pesakit mental x silap aku
nak jd citer..bila dia start keje situ..ade sesuatu dlm cermin duk ngikut dia..ancam n bunuh ahli keluarga dia..mula2 adik dia, disiat mulut smp terkopak..pas2 bende 2 gune lak anak dia utk pastikan kehadiran dia terjamin..(mamat ni dah tau psl bende 2..so dia cat segala cermin dlm rmh bini dia..tp ank dia sgt2 la prihatin..g kikih blk cat 2..
n bila dia tanya ape jadahnyer yg bende 2 nak..bende 2 srh cr esseeker..bende 2 asalnyer dr budak esseeker tu..dia ni cam kene rasuk..mmg sebijik gile..family dia serahkan pd seorg dr yg sggp mengubat minah ni
doktor 2 nyer teori..letakkan bdk 2 dlm sebuah bilik yg penuh ngan cermin..bior bdk 2 tgk wajah sdr dlm cermin 2..n last2 bende dlm bdn dia msk dlm cermin 2..n bdk tu kembali normal..tp jd halnyer.,.bende tu mengumpul roh2 manusia..2 le punca kebakarn mayflower n kematian semua org dlm hospital 2..
best ok citernyer..nak tgk g le download mana2..hihihi..x g le beli cd..

1 comment:

umieadam said...

beraninya ko?
aku sampai la ni tak berani lho
maunya sesak napas masa nak tidur nanti
huhuu